کد خبر : 31392
دیدگاه‌ها برای نیکوکار سبزواری برای ساخت پایگاه‌ امداد جاده‌ای ۳۰ میلیارد ریال کمک کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 13:29
-

نیکوکار سبزواری برای ساخت پایگاه‌ امداد جاده‌ای ۳۰ میلیارد ریال کمک کرد

کمک نیکوکار سبزواری برای ساخت پایگاه‌ امداد جاده‌ای

 رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: نیکوکار سبزواری ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر جاده سبزوار- نیشابور کمک کرد.

محمد علی جباری افزود: با کمک این خیر نیکوکار عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر سبزوار- نیشابور از سال گذشته آغاز شده که در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ادامه داد: جاده سبزوار – نیشابور با وجود حجم بالای ترافیک، محروم از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای بود که با کمک این خیر نیکوکار یک پایگاه امداد به  مساحت ۲۲۰ متر مربع در این مسیر ساخته شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: همچنین طی سال‌های گذشته پایگاه خیرساز امداد و نجات در مسیر جاده‌ سبزوار – بردسکن به بهره‌برداری رسید.

کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی یک بانوی نیکوکار سبزواری برای بازسازی عتبات 

همچنین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: یک بانوی نیکوکار این شهرستان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات در عراق کمک کرد.

علی اکبر دلبری افزود: کمک این بانوی سبزواری به نیت توسعه صحن حضرت زهرا (س) در نجف و صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی و بازسازی عتبات عالیات سامرا هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی ۲ سال گذشته یک روحانی و یک بانوی سبزواری در مجموع هفت میلیارد و ۶۰۰ ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده بودند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: مردم این شهرستان سال گذشته هشت میلیارد ریال برای توسعه صحن حضرت زهرا (س) در نجف و صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی و بازسازی عتبات عالیات کاظمین کمک کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.