کد خبر : 24391
دیدگاه‌ها برای هفت طرح با حضور وزیر بهداشت در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 20:57
-

هفت طرح با حضور وزیر بهداشت در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

ایرنا هفت طرح بهداشتی و درمانی دوشنبه‌شب با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای گسترش و توسعه برنامه تحول سلامت، محل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت جغتای با زیربنای ۱۱۰

ایرنا

هفت طرح بهداشتی و درمانی دوشنبه‌شب با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای گسترش و توسعه برنامه تحول سلامت، محل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت جغتای با زیربنای ۱۱۰ مترمربع  و هزینه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر علیرضا مسلم افزود: خانه بهداشت احمدآباد ملک با زیربنای ۹۰ مترمربع  و هزینه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و مرکز خدمات جامع سلامت شهری کوشک با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ مترمربع و هزینه ۲۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: دو محل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت خوشاب و مرکز خدمات جامع سلامت محمدآباد با زیربنای هر یک  ۱۱۰ مترمربع  و مجموع هزینه چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شد.

وی گفت: همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حکم‌آباد با زیربنای یک هزار مترمربع و هزینه ۲۴ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده‌ای چشام  داورزن با مشارکت خیران و زیربنای ۱۰۰ مترمربع با هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بهره‌برداری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده برای این طرح‌ها ۶۵ میلیارد ریال است که با افتتاح این طرح‌ها با هدف گسترش و توسعه برنامه تحول نظام سلامت و ارتقا و افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی صورت گرفت.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.