کد خبر : 3342
دیدگاه‌ها برای همایش معاونین پرورشی و مشاورین آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1393 - 11:42
-

همایش معاونین پرورشی و مشاورین آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد

سبزواریان.کام: همایش معاونین پرورشی و مشاورین آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد. معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در این همایش گفت: اگر رابطه ی بین خانواده، مدرسه و مراکز مشاوره، ارتباط صحیحی باشد؛ بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ علی

mehrara01سبزواریان.کام: همایش معاونین پرورشی و مشاورین آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در این همایش گفت: اگر رابطه ی بین خانواده، مدرسه و مراکز مشاوره، ارتباط صحیحی باشد؛ بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ علی مهرآرا افزود: افرادی که ویژگی های روانی سالم دارند به خود و دیگران احترام می گذارند و به آرامش روانی می رسند.

وی تصریح کرد: افرادی که دیگران را نمی توانند تحمل کنند، بیش از حد خشمگین می شوند و نیاز بیش از حد واقعی دارند؛ افراد ناسالم به شمار می آیند.

وی تأکید کرد: سه عنصر حس مسؤولیت پذیری، مشارکت محوری و تربیت محوری در قالب فعالیت ها و تشکل های سازمان دانش آموزی و گروه های سرود و تئاتر محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد سازمان دانش آموزی؛ فعالیت در قالب تشکل های دانش آموزی، کانون ها و اردوگاه هاست.

وی یاد آوری نمود: کانون های فرهنگی تربیتی؛ مرکز ثقل شکوفایی استعدادهای دانش آموزان هستند که برای رسیدن به این مهم؛ همکاری و ارتباط صمیمانه بین کانون و مدرسه ضروری است.

بنا بر این گزارش؛ حج‍ه الاسلام و المسلمین دکتر سبحانی نیز در ادامه ی همایش، در خصوص آموزش مهارت های تربیتی و چگونگی کار با کودک سخنان مبسوطی ایراد کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.