دیدگاه‌ها برای همه برای یکی! بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 7:56
-

همه برای یکی!

گویا بخشی از مسئولان و دستگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند هم خودشان هم قانون و هم آبروی اداره و نهادشان را به پای «یک نفر» قربانی کنند! در مقابلِ حجمِ فراوانی از شعارها و سخنرانی‌ها، متأسفانه شاهد بوده‌ایم که در مقابل بعضی تخلف‌های علنی، حتی کوچکترین برخوردهایی صورت نمی‌گیرد! در روزهای گذشته و پیش از آغاز فرصت

گویا بخشی از مسئولان و دستگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند هم خودشان هم قانون و هم آبروی اداره و نهادشان را به پای «یک نفر» قربانی کنند!

در مقابلِ حجمِ فراوانی از شعارها و سخنرانی‌ها، متأسفانه شاهد بوده‌ایم که در مقابل بعضی تخلف‌های علنی، حتی کوچکترین برخوردهایی صورت نمی‌گیرد! در روزهای گذشته و پیش از آغاز فرصت رسمیِ انتخابات، روی بیلبوردهای شهرداری، شعارِ یک نامزدهای انتخاباتی خاص نصب شد و در کوچه و خیابان، با مظاهرِ این شعار هیچ برخوردی صورت نگرفت! یا اگر صورت گرفت اطلاع‌رسانی نشد و بازدارنده نبود!

همچنین روز گذشته، از طریقِ پیامک، فرهنگیانِ شهرستان‌های غرب خراسان رضوی به جلسۀ انتخاباتیِ نمایندۀ فعلی دعوت شدند! در این پیامک نامِ آن‌ها نیز درج شده بود و این یعنی دفترِ تبلیغاتیِ یک شخص، به لیست اسامی و شماره تماس تک‌تکِ فرهنگیان دسترسی داشته است! فارغ از اخباری که قابلِ صدق و کذب نیستند و نشان می‌دهند بعضی مدیران هم معلمان را به این جلسه دعوت می‌کردند، اصلِ این مسئله که چنین اطلاعات شخصی، در این سطحِ گسترده در اختیار نامزدِ مورد نظر قرار گرفته، نوعی فاجعه است!

انگار قرار است همان‌طور که پیش‌تر، آبروی مجلس را به پای یک نفر قربانی کردند و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در برابر آن حجم از واکنش افکار عمومی، محاکمه‌ای انجام نداد، حالا نیز مسئولانِ شهرستانی و استانی می‌خواهند دوباره همه‌چیز را برای یک نفر قربانی کنند! حتی آبروی نظام و قانون را!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.