کد خبر : 30620
دیدگاه‌ها برای واکسیناسیون در روستاهای غرب خراسان رضوی خانه به خانه شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 12:25
-

واکسیناسیون در روستاهای غرب خراسان رضوی خانه به خانه شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در تداوم اقدامات پیشگیرانه این معاونت در خصوص موج ششم کرونا، طرح ارائه خدمات غیرحضوری به گروه‌های پرخطر و واکسیناسیون خانه به خانه در روستاهای زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی با جدیت دنبال می‌شود. دکتر فاطمه نوده اظهار داشت: همچنین به منظور سرعت بخشیدن به

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در تداوم اقدامات پیشگیرانه این معاونت در خصوص موج ششم کرونا، طرح ارائه خدمات غیرحضوری به گروه‌های پرخطر و واکسیناسیون خانه به خانه در روستاهای زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی با جدیت دنبال می‌شود.

دکتر فاطمه نوده اظهار داشت: همچنین به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند واکسیناسیون و ارائه خدمات به گروه‌های هدف، سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان فعال شده و اطلاع‌رسانی واکسیناسیون دز سوم و آغاز عملیات واکسیناسیون سنین بالای ۹ سال نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به گسترش سویه جدید اومیکرون، تمامی واحدهای ارائه خدمات سطح یک خانه بهداشت، پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: پیگیری لازم برای تامین اقلام حفاظت فردی و ضدعفونی، هماهنگی برای موارد مراقبت در منزل با بهورزان خانه‌های بهداشت و نیز پیگیری و درخواست پالس اکسیمتر برای خانه‌های بهداشت انجام شده است.

دکتر نوده افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی درمان سرپایی کرونا با سویه اومیکرون ویژه پزشکان، رفع کمبود و نیازهای کلیه مراکز منتخب شانزده‌گانه و پیگیری موارد ثبت مشکوک و قطعی به کووید ۱۹ در سامانه سیب در سطح مراکز سلامت و در صورت نیاز ارجاع به مراکز منتخب و رهگیری موارد مثبت توسط بهورز و مراقب سلامت انجام می‌شود.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.