کد خبر : 1586
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 10:35
-

ورود سگ آزاد – صهیونیست ممنوع

ورود سگ آزاد  – صهیونیست ممنوع این جمله را یک رستوران در اروپا بر سردر ورودی خود نصب کرد تا در سکوت جوامع بشری علیه نسل کشی  غزه التیامی بر آلام دردهای ملت مظلوم فلسطین باشد. گستاخی تک تیر انداز صهیونیست به حدی است که از کشتن ۱۳کودک نه تنها شرمسار نیست بلکه خطاب به مسلمانان

sehion-01ورود سگ آزاد  – صهیونیست ممنوع
این جمله را یک رستوران در اروپا بر سردر ورودی خود نصب کرد تا در سکوت جوامع بشری علیه نسل کشی  غزه التیامی بر آلام دردهای ملت مظلوم فلسطین باشد.

گستاخی تک تیر انداز صهیونیست به حدی است که از کشتن ۱۳کودک نه تنها شرمسار نیست بلکه خطاب به مسلمانان گفته است: مسلمانان به درک بروند.

در مقابل پادشاه عربستان پس از۲۷ روز سکوت در گفتاری تعجب آور از سکوت جوامع بین المللی انتقاد کرد.

کویت در واکنش به حملات اسرائیل به غزه از اقدام خود در تعلیق پخش یکی از شبکه های تلویزیونی خود که اختصاص به برنامه های رقص داشت خبر داد. شاید اگر حملات صهیونیست ها شدت یابد کویت این شبکه را تعطیل نماید.

قطر که ید طولایی در کمک به معارضان سوریه و تضعیف محور مقاومت دارد این روزها پل هوایی ورود سلاح های  آمریکایی به اسرائیل شده است.

شاید این روزها تنها “گریس گانس”ها از آزمون انسانیت نمره قبولی گرفته اند زمانی که وی در مصاحبه باشبکه ی الجزیره ی عربی از ابعاد حمله ی رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت پوشش سازمان ملل متحد سخن می گفت و نتوانست مانع گریه خود شود.

و یا پزشگ نروژی “مدزگیلبرت” که در نامه ایی به رئیس جمهور آمریکا نوشت: آقای اوباما اگر قلب داری یک شب به بیمارستان غزه بیا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

درود.عالی بود

نظرات بسته شده است.