کد خبر : 7917
دیدگاه‌ها برای پارک آزادگان سبزوار به بهره برداری می رسد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 11:56
-

پارک آزادگان سبزوار به بهره برداری می رسد

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: عصر امروز با حضور حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، پارک آزادگان سبزوار به بهره برداری می رسد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: این پارک به یاد آزاده سرافراز کشور مرحوم علی اکبر ابوترابی

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: عصر امروز با حضور حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، پارک آزادگان سبزوار به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: این پارک به یاد آزاده سرافراز کشور مرحوم علی اکبر ابوترابی فرد و با هدف توزیع عادلانه سرانه فضای سبز در سطح شهر صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: پارک آزادگان دارای ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز است که حدود یک هزار و ۷۰۰ متر آن به فضای سبز و مابقی به فرهنگسرای مرحوم ابوترابی و فضاهای خدماتی اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز در تلاش است توسعه کمی و کیفی فضای سبز را در مناطق محروم، الحاقی و سکونتگاه های ناکارآمد شهری افزایش دهد که نمونه آن احداث و بهره برداری از پارک بزرگ ازادگان در انتهای بلوار آزادگان این شهر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.