کد خبر : 3665
دیدگاه‌ها برای پایگاه امداد هوایی سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 4:26
-

پایگاه امداد هوایی سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد

سبزواریان.کام: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه امداد هوایی سبزوار ظرف دو ماه آینده به عنوان شانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور به بهره‌برداری می‌رسد. علی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دولت با مشکلات اقتصادی مختلفی مواجهه است، اظهار داشت: لایحه خروج از رکودی که توسط دولت به مجلس

115-airسبزواریان.کام115-air: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه امداد هوایی سبزوار ظرف دو ماه آینده به عنوان شانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

علی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دولت با مشکلات اقتصادی مختلفی مواجهه است، اظهار داشت: لایحه خروج از رکودی که توسط دولت به مجلس ارائه شده می‌تواند کمک خوبی را در ابعاد مختلف به صنایع و بخش تولید کشور کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این لایحه به مسائل و فرآیندهای مختلفی توجه شده است، تصریح کرد: توجه به بخش تولید، تسهیل کردن مسائل حقوقی در بخش صنعت و تولید، مدیریت منابع مالی از ویژگی‌های این لایحه است.

وی با بیان اینکه در این لایحه سه عامل مهم ارائه تسهیلات، تقسیط و بخشودگی‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: این سه عامل کمک بزرگی به بخش تولید کشور می‌کنند و باید به این لایحه به عنوان یک نسخه درمانی مناسب برای کمک به اقتصاد و رفع مشکلات آن در این مقطع زمانی و مهم نگاه کرد.

سبحانی‌فر با اشاره به اختصاص اعتبارات عمرانی و همچنین اختصاص ۵۰ درصد از اعتبارات ماده ۱۸۰ در اختیار نمایندگان گفت: این اعتبارات بر اساس اولویت‌بندی‌های نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه اختصاص یافته است که تاکنون ۵۰ درصد از این اعتبارات در اختیار قرار گرفته و در حال پیگیری برای اختصاص ۵۰ درصد مابقی هستیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به پیگیری برای دو بانده شدن محور سبزوار ـ اسفراین نیز گفت: در حال حاضر پیگیر ایجاد ردیف ۲۱۵ که همان ردیف اعتباری در بودجه است، هستیم تا بتوانیم با ایجاد این ردیف برای سال آینده عملیات اجرایی پروژه را آغاز کنیم.

وی با اشاره به نیاز ویژه شهرستان در حوزه استقرار امداد هوایی گفت: خوشبختانه در این حوزه پیگیری خوبی صورت گرفته و بر اساس دستور وزیر بهداشت و درمان قرار شده تا این پایگاه خارج از نوبت و به عنوان شانزدهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در سبزوار مستقر شود.

سبحانی فر با بیان اینکه در همین زمینه پیگیری خاصی نیز برای اختصاص بالگرد امداد هوایی صورت گرفته است تصریح کرد: وزیر دفاع دستور داده‌اند تا بالگرد امداد هوایی در قالب قرار دادی که در گذشته منعقد شده گنجانده و اختصاص یابد که امیدوار هستیم با همت مسئولان این پایگاه در دو ماه آینده در شهرستان مستقر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری است، تصریح کرد: در این حوزه مسئولان اجرایی باید با برنامه‌ریزی و توجه به ظرفیتهای منطقه مانند آثار باستانی و مذهبی موجود، وضعیت آب و هوایی، اقلیم منطقه با مدیریت استراتژیک به دنبال بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون تلاش زیادی برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری سبزوار صورت گرفته است، یادآور شد: سبزوار مهم‌ترین شاهراه استان خراسان رضوی است و گذشته از اینکه سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر از محورهای مواصلاتی آن عبور می‌کنند، یک شاهراه اقتصادی نیز محسوب می‌شود که ظرفیت ایجاد تجارت با آسیایی میانه را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.