کد خبر : 31875
دیدگاه‌ها برای پوشش شبکه فاضلاب سبزوار به ۹۷ درصد رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 14:29
-

پوشش شبکه فاضلاب سبزوار به ۹۷ درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار: با ایجاد ۴۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری، پوشش شبکه فاضلاب در این شهر به ۹۷ درصد رسیده است.

حسین ریاضی افزود: در سه سال گذشته حدود ۱۴ هزار انشعاب جدید در شهر سبزوار، به ویژه در مناطق حاشیه‌ای این شهر به شبکه فاضلاب متصل شده است.

وی اظهار داشت: هم اینک برخی از مناطق حاشیه شهر سبزوار شامل بخشی از محلات کلاته سِیفَر، بهاران، قلعه‌نو دِهراز و محله قدس همچنان بدون شبکه فاضلاب است که احداث شبکه در این مناطق نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: با اتصال عمده سکونتگاه‌های غیررسمی و مناطق حاشیه شهر به شبکه فاضلاب، مشکلات بهداشتی و اجتماعی ساکنان این مناطق به طور کامل رفع می‌شود.

ریاضی افزود: عامل اصلی کندی اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در برخی محلات حاشیه شهر مربوط به تملک، بازگشایی، کف و بر و یا معارض است که بازگشایی معابر از سوی شهرداری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل اجرای طرح شبکه فاضلاب سبزوار اختصاص یافته است.

ریاضی افزود: تمامی جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهر سبزوار زیر پوشش شبکه آب هستند و همچنین با اجرای ۴۶۱ کیلومتر شبکه، افزون بر ۹۷ درصد شبکه فاضلاب این شهر اجرایی شده‌ است.

شهر سبزوار بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و آب آشامیدنی مصرفی آن از ۳۸ حلقه چاه در مناطق کلوت، کَسکَن و بِفره تامین شده و با ۱۵۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۵ ایستگاه پمپاژ در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.