کد خبر : 3660
دیدگاه‌ها برای پیروزی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار در دیدار دوستانه بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 0:15
-

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار در دیدار دوستانه

سبزواریان.کام: مربی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار گفت: در بازی تدارکاتی بسکتبال بین تیم های ثامن مشهد و شهرداری سبزوار، تیم مشهدی شکست سنگینی را در مقابل تیم سبزواری تجربه کرد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین قاسمی با بیان مطلب فوق افزود: این بازی روز گذشته در محل خانه بسکتبال مشهد برگزار

سبزواریان.کام: مربی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار گفت: در بازی تدارکاتی بسکتبال بین تیم های ثامن مشهد و شهرداری سبزوار، تیم مشهدی شکست سنگینی را در مقابل تیم سبزواری تجربه کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین قاسمی با بیان مطلب فوق افزود: این بازی روز گذشته در محل خانه بسکتبال مشهد برگزار شد که در پایان بازی این تیم بسکتبال شهرداری سبزوار بود که با نتیجه ۹۸ بر ۴۸ تیم ثامن مشهد را در خانه مغلوب کرد.

وی اظهار کرد: حضور ابوالقاسم کیانی سرمربی اسبق تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشور در سالن مسابقه حائز اهمیت بود به طوری که نیمی از بازیکنان تیم مشهدی که از شاگردان سال های نه چندان دور این مربی سبزواری در تیم های ملی محسوب بودند احترام و ادب بسیاری را برای این مربی ارزشمند قائل شدند.

قاسمی افزود: مجید جلیلی نایب رئیس هیئت بسکتببال استان و سرپرست تیم ثامن نیز به نظم تیمی و استعدادهای خوب سبزوار در این رشته ورزشی اشاره کرد که همین امر باعث دلگرمی بیشتر کادر فنی تیم شهرداری سبزوار شد.

مربی تیم بسکتبال شهرداری سبزوار گفت: حضور بازیکنان تیم های ملی رده جوانان و نوجوانان دوره های قبل از جمله سینا هادی زاده، علی علیزاده، امیر حسین تاتاری و صالح فروتن بازیکن پست ۴ تیم ملی بزرگسالان در این بازی، سطح متفاوتی از تقابل یک تیم لیگ برتری با تیم زیرگروه را نمایان کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.