کد خبر : 8732
دیدگاه‌ها برای پیشرفت ۳۴درصدی پروژه تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 تیر 1394 - 16:46
-

پیشرفت ۳۴درصدی پروژه تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار

سبزواریان: معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت – منطقه شمال‌شرق ضمن اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار، گفت: دو هزار و ۵۰۰ متر خط لوله در این طرح تعویض شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حمید قزوینی در گفت وگو با خبرنگاران در محل

lole-naft-enteqal01سبزواریان: معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت – منطقه شمال‌شرق ضمن اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار، گفت: دو هزار و ۵۰۰ متر خط لوله در این طرح تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حمید قزوینی در گفت وگو با خبرنگاران در محل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت – منطقه شمال‌شرق (شاهرود) ضمن تقدیر از همکاری مسئولان اداری شهرستان سبزوار برای اجرای پروژه «تعویض سه لاین فرآورده از مرکز انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار» افزود: دسترسی سخت به مسیر قبلی این خط و همچنین سن بالای خطوط آن باعث شد تا کارشناسان این شرکت، مسیر جدید و ایمن تری برای انتقال نفت به مرکز پخش شهرستان سبزوار طراحی و اجرا کنند.

وی ادامه داد: در این پروژه علاوه بر اجرای تعویض دو هزار و ۵۰۰ متر خط لوله (در سه لاین)، یک خط فیبر نوری برای تسهیل در امور مخابراتی شرکت برای سالهای آتی نیز پیش بینی شده است.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اینکه این پروژه با هدف نوسازی و ایمن سازی خطوط لوله و همچنین افزایش ظرفیت انتقال نفت اجرا می شود، اضافه کرد: بالغ بر ۲۱ میلیار ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام گرفته در جلسات متعدد با فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه های مربوطه شهرستان سبزوار، این پروژه بی وقفه در حال اجراست و تا کنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.