کد خبر : 30139
دیدگاه‌ها برای چهل و یکمین یادواره شهدای هویزه در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 22:29
-

چهل و یکمین یادواره شهدای هویزه در سبزوار برگزار شد

آیین چهل و یکمین یادواره شهدای هویزه و ۴۳ شهید جهادگر سبزوار پنجشنبه شب در حسینیه شهدای این شهر در جوار گلزار شهدا با حضور مسئولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد. یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین چهل و یکمین یادواره شهدای هویزه سبزوار

آیین چهل و یکمین یادواره شهدای هویزه و ۴۳ شهید جهادگر سبزوار پنجشنبه شب در حسینیه شهدای این شهر در جوار گلزار شهدا با حضور مسئولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین چهل و یکمین یادواره شهدای هویزه سبزوار گفت: شهدای مظلوم هویزه همچون ستارگانی در آسمان ایران می‌درخشند.

سردار غلامرضا احمدی افزود: در شرایطی که  دشمن با حمایت تمامی ابرقدرت‌های  شرق و غرب در پی تصرف یک هفته‌ای کشور ایران بود شهدای هویزه با رشادت در برابر هجوم دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: روزی که دشمن به گمان خود فرصت یک هفته‌ای برای فروپاشی  نظام نوپای جمهوری اسلامی تعیین کرده بود شهدای هویزه این دانشجویان پیرو خط امام (ره)  با روحیه ایمانی و بهره‌گیری از مفاهیم نهج البلاغه و به نصرت الهی در برابر دشمن ایستادگی کردند.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای والامقام است و  وظیفه ما در مسیر پاسداری از ارزش‌های انقلاب، حرکت پشت سر ولایت فقیه به سبک و روش شهدا است.

سردار احمدی در ادامه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) اسوه ولایتمداری و دفاع از ولایت بودند و شهدا نیر در این مسیر جان خود را فدای  اسلام  و انقلاب کردند.

وی همچنین با گرامیداشت مراسم دومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی افزود: ولایت پذیری و ولایت مداری شاخصه اصلی مکتب حاج قاسم سلیمانی بود.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد امروز تبیین و روشنگری است و این موضوع  یکی از ضروریات جامعه است که منجر به افزایش معرفت مردم به اسلام و انقلاب  می شود.

عملیات هویزه ۱۶ دی ماه سال ۱۳۵۹ در جنوب غرب شهر هویزه استان خوزستان انجام شد. در این عملیات پنج رزمنده سبزواری به نام‌های محمد فاضل، حسن فتاحی ثانی، مجید مهدوی، سید مصطفی مختاری و مجید کریمی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.