کد خبر : 35874
دیدگاه‌ها برای چه خبر از گردشگری پزشکی؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 13:32
-

یادداشتی درباره یک وعده

مهدی مقصودی

چه خبر از گردشگری پزشکی؟

اول: یکی از مهم‌ترین راه‌های ورود سرمایه به کشورها، جذب گردشگر پزشکی است. دوم: معاون وزارت بهداشت اعلام کرده است: «یک‌میلیون و دویست هزار گردشگر سلامت از ۱۶۴کشور در سال گذشته به ایران آمده‌اند.» سوم: در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ دکتر نعمت‌شاهی معاون وقت درمان علوم‌پزشکی سبزوار اعلام کردند که: «این بیمارستان (حشمتیه) موفق به

اول: یکی از مهم‌ترین راه‌های ورود سرمایه به کشورها، جذب گردشگر پزشکی است.

دوم: معاون وزارت بهداشت اعلام کرده است: «یک‌میلیون و دویست هزار گردشگر سلامت از ۱۶۴کشور در سال گذشته به ایران آمده‌اند.»

سوم: در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ دکتر نعمت‌شاهی معاون وقت درمان علوم‌پزشکی سبزوار اعلام کردند که: «این بیمارستان (حشمتیه) موفق به اخذ مجوز در سامانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت جهت پذیرش بیماران بین‌الملل شده است.»

چهارم: اکنون، بعد از گذشت ۶ سال از راه‌اندازی مجدد بیمارستان حشمتیه که در سردر آن عنوان «فوق تخصصی» هم قید شده است و در شهری که دانشگاه علوم پزشکی آن یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور و دومین دانشگاه مهم پزشکی شمال شرق کشور است، مسئولین شهر و در رأس آن مدیران علوم‌پزشکی سبزوار لازم است به مردم توضیح دهند که سهم سبزوار از این یک‌میلیون و دویست هزار گردشگر سلامت چند نفر بوده است؟ از چند کشور خارجی توانسته‌اند جذب گردشگر در حوزه سلامت داشته باشند؟ و نهایتاً اینکه حوزه‌های مرتبط با گردشگری شهرستان چه بهره‌ای از این بخش داشته‌اند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.