کد خبر : 25649
دیدگاه‌ها برای کرونا مسافرتهای درون‌شهری در سبزوار را کاهش داد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 10:08
-

کرونا مسافرتهای درون‌شهری در سبزوار را کاهش داد

ایرنا معاون مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا جا به جایی مسافر درون شهری در این شهر از طریق ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی ۷۰ درصد کاهش یافته است. بهزاد ریواده روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط عادی به طور

ایرنا

معاون مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا جا به جایی مسافر درون شهری در این شهر از طریق ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی ۷۰ درصد کاهش یافته است.

بهزاد ریواده روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط عادی به طور میانگین روزانه ۱۳۵ هزار مسافر از طریق۷۳ دستگاه اتوبوس فعال و هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی در شهر سبزوار جا به‌ جا می‌شوند در حالی که این تعداد هم اکنون به ۴۰ هزار و ۵۰۰ مسافر کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: طی هفته جاری با اشاره به شرایط حساس برای کنترل ویروس کرونا به شهروندان توصیه شده برای امور غیر ضروری از خانه خارج نشوند.

معاون مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: “پویش نه به خروج از منزل” و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا سبب کاهش ۷۰ درصدی جا به جایی مسافران درون شهری سبزوار شده است.

ریواده افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، روزانه دو مرتبه ناوگان اتوبوسرانی خود را با مواد شوینده ضد عفونی می کند و به رانندگان تاکسی نیز آموزش های لازم برای ضد عفونی کردن این وسایل نقلیه داده شده است.

وی ادامه داد:با همکاری مرکز بهداشت و درمان سه دوره آموزشی برای کارمندان و رانندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار برگزار شده است.

۷۳ ناوگان عمومی اتوبوسرانی و هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی، کار جا به‌ جایی مسافران را در شهر سبزوار بر عهده دارند.

بر اساس ابلاغ “ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا” هم‌اینک تمامی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالنهای مجالس عمومی، ورزشگاهها و سالنهای ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایشهای غیرضرور به منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری همه‌گیر تعطیل و متوقف شده‌اند.

این شرایط اجتناب‌ناپذیر که سبب کاهش رفت و آمدهای مردم و مراودات عمومی شده خود به‌ خود بر کاهش فعالیتهای بازار، اصناف و امور تجاری تاثیر گذاشته است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.