کد خبر : 9599
دیدگاه‌ها برای کسب رتبه‌ نخست ارسال آثار به بیستمین جشنواره‌ هنر و ادبیات کشور از سوی واحد سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 17:20
-

کسب رتبه‌ نخست ارسال آثار به بیستمین جشنواره‌ هنر و ادبیات کشور از سوی واحد سبزوار

سبزواریان: مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از کسب رتبه‌ نخست این دانشگاه در تعداد آثار ارسالی به بیستمین جشنواره‌ هنر و ادبیات دینی کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاری آنا، سیدجمال اخلاقی با توجه به کسب رتبه‌ دوم دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در میزان مشارکت این جشنواره در سال ۸۹ گفت:

jashnvare-honaro-adabyat01سبزواریان: مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از کسب رتبه‌ نخست این دانشگاه در تعداد آثار ارسالی به بیستمین جشنواره‌ هنر و ادبیات دینی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، سیدجمال اخلاقی با توجه به کسب رتبه‌ دوم دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در میزان مشارکت این جشنواره در سال ۸۹ گفت: با همکاری مسئولان و مشارکت حداکثری استادان، کارکنان و دانشجویان واحد سبزوار موفق شدیم در سال‌های ۹۰، ۹۱، ۹۲ و ۹۳ بیشترین تعداد آثار را به دبیرخانه‌ جشنواره‌ کشوری هنر و ادبیات دینی ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۱۳۰۰ اثر هنری و پژوهشی از سوی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به دبیرخانه‌ جشنواره‌ هنر و ادبیات دینی کشور ارسال شده است، افزود: این آثار در رشته‌های تحقیقات، وبلاگ‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، داستان‌نویسی، شعر، عکس، نقاشی، طراحی، سیاه‌قلم، تذهیب، خطاطی، قالی‌بافی، معرق، فیلم کوتاه، نماهنگ و کلیپ مذهبی تهیه و ارسال شده‌اند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه‌ بیستمین جشنواره‌ هنر و ادبیات دینی کشور، پاییز سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.