کد خبر : 24807
دیدگاه‌ها برای کشف اجزای لاشه یک رأس آهو در منزلی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 15:27
-

کشف اجزای لاشه یک رأس آهو در منزلی در سبزوار

خبرگزاری صدا و سیما با تلاش مأموران یگان حفاظت اداره محیط‌زیست شهرستان سبزوار اجزای لاشه یک رأس آهوی نر در منزلی در بخش روداب این شهرستان کشف شد. رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سبزوار گفت: در پی گزارش مردمی در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در بخش روداب، مقداری اجزای بدن آهو و یک قبضه سلاح دو

خبرگزاری صدا و سیما

با تلاش مأموران یگان حفاظت اداره محیط‌زیست شهرستان سبزوار اجزای لاشه یک رأس آهوی نر در منزلی در بخش روداب این شهرستان کشف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سبزوار گفت: در پی گزارش مردمی در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در بخش روداب، مقداری اجزای بدن آهو و یک قبضه سلاح دو لول غیرمجاز و ۲۷ فشنگ ساچمه زنی کشف شد.

حمیدرضا صادقی با اشاره به اینکه پرونده شکارچی متخلف برای سیر مراحل اداری به مراجع قضایی ارسال شد، افزود: بر مبنای مصوبه جدید شورای عالی حفاظت محیط‌زیست که از دیروز اجرایی شده است، جرائم محیط زیستی افزایش یافته و بر همین مبنا جریمه یک رأس آهو نر ۲۵۰ میلیون ریال است که فرد متخلف باید به حساب خزانه واریز کنند.   

وی افزود: بر اساس قوانین حفاظت محیط‌زیست شکار، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا تلف شده و اجزای آن‌ها بدون کسب پروانه یا مجوز از سازمان محیط‌زیست جرم محسوب می‌شود.   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.