کد خبر : 2360
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1393 - 13:07
-

کلیه مطالب را تکذیب می کنم / از طریق مراجع قضائی پیگیر خواهم شد

سبزواریان.کام: هشتادو هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر همانطور که پیش بینی می شد با نطق پیش از دستور مسعود پسندیده آغاز شد و وی مطالب دفاعیه خود نسبت به مسائل مطرح شده از سوی محمدرضا قلعه نوی همکار خود را پاسخ داد. حسینی زاده در ابتدای جلسه از قلعه نوی خواست که اظهارات

pasandidehسبزواریان.کام: هشتادو هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر همانطور که پیش بینی می شد با نطق پیش از دستور مسعود پسندیده آغاز شد و وی مطالب دفاعیه خود نسبت به مسائل مطرح شده از سوی محمدرضا قلعه نوی همکار خود را پاسخ داد.

حسینی زاده در ابتدای جلسه از قلعه نوی خواست که اظهارات خود نسبت به سخنان پسندیده را در جلسه دیگری مطرح کند که قلعه نوی نیز درخواست رئیس را پذیرفت.

به گزارش سبزوار آنلاین نائب رئیس شورای شهر خطاب به قلعه نوی با بیان اینکه همه اعضاء شورای شهر خرد اجتماعی و شعور و بینش سیاسی دارند گفت: اولین نگاه به مسائل مطرح شده از جانب شما در غیاب بنده، حداقل یک فعالیت نزدیک به انتخابات هیات رئیسه است البته فعلا به انتخابات مجلس کاری نداریم.

وی با بیان اینکه کلیه مطالب مطرح شده نسبت به خود را تکذیب می کنم اضافه کرد: شبه افکنی شما و مطرح کردن پرونده تفکیک ملک پدرم که انگار از موقعیت خاص من استفاده شده موضوعی نیست که از کنارش راحت رد شوم و این حق را به گردن خودم می دانم که از طریق مجامع قضائی کیفر خواست به دادستان ارائه دهم و این موضوع را پیگیری کنم.

پسندیده گفت: ما ۳۴ وظیفه در شورای شهر داریم و هیچ یک از این وظایف گیر دادن اعضاء شورا به یکدیگر نیست ما می توانیم به بقیه نظارت بکنیم ولی نظارت بر اعضاء شورای شهر با بازرسی است و هیچ یک از اعضاء شورای شهر حق نظارت بر یکدیگر آن هم به این شکل بد اخلاقانه ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ننه ی حسن یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

مسعود خان دمت گرم بابا اعضای شورا نباید بر هم نظارت کنند این چه حرفیه یعنی هر کس هر کار دلش خواست بکنه و بقیه هم مثل ماست راست راست نگاش کنند و شتر دیدی ندیدی…….

همشهری یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

مشروح جلسه رو رصد گذاشته
شما چرا نمیزارین؟

نام و نام خانوادگی یکشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

حسین زاده و مسعود پسندیده خاد مهدی و حسین مقصودی و قلعه نوی عاشقانه همدیگر رو بوسیدند چه نوع فعلی است؟

ماضی اجباری از نوع بعید…!!
😀

کوروش کبیر دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

باز این **** تمام فامیل بیشمار وکارمنداشو فرستاد تو سایتا کامنت بزارن

نام و نام خانوادگی دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

چی حال تو موسوزی؟؟؟خاب؟؟؟هه؟؟؟

کوروش کبیر سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۴۶

شما فامیلشی یا کارمندیشی؟

نظرات بسته شده است.