کد خبر : 8782
دیدگاه‌ها برای کمک بیش از یک میلیارد ریالی خیرین سبزوار برای اطعام نیازمندان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:43
-

کمک بیش از یک میلیارد ریالی خیرین سبزوار برای اطعام نیازمندان

سبزواریان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، خیران سبزواری یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای اطعام نیازمندان به این نهاد کمک کرده اند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سید حسین کرابی امروز افزود: در این مدت با کمک خیرین، هفت هزار و ۹۸۰ نفر در

seyed-hasan-karrabiسبزواریان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، خیران سبزواری یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای اطعام نیازمندان به این نهاد کمک کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سید حسین کرابی امروز افزود: در این مدت با کمک خیرین، هفت هزار و ۹۸۰ نفر در قالب سفره آسمانی اطعام شده اند و ۲ هزار سبد کالا به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار ریال بین مدد جویان در حال توزیع است.

او با اشاره به تعهد نیکوکاران در خصوص تحقق دلنوشته های ایتام در جشن رمضان گفت: خیرین علاوه بر کمک برای اطعام، ۲۵۰ میلیون ریال نیز به منظور برآوردن آرزو های ایتام تعهد کردند.

کرابی افزود: با برگزاری جشن رمضان در این شهرستان، بسیاری از خیرین کمک های خود را در ۲ پایگاه اکرام مستقر در این جشن اهدا کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار افزود: ۴۳۷ یتیم زیر ۱۸ سال در شهرستان سبزوار زیر پوشش ۲ هزار و ۵۸۵ حامی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.