کد خبر : 10401
دیدگاه‌ها برای کمیته ویژه پیگیری شکایت بازماندگان جانباختگان حادثه منا در خراسان رضوی تشکیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:01
-

کمیته ویژه پیگیری شکایت بازماندگان جانباختگان حادثه منا در خراسان رضوی تشکیل شد

سبزواریان: رییس کل دادگستری خراسان رضوی از تشکیل کمیته ویژه پیگیری شکایت بازماندگان جانباختگان حادثه منا در این استان خبر داد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مظفری روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اداره دادگستری سبزوار اظهار کرد: این کمیته با همکاری کانون وکلا و به منظور احقاق حق خانواده های

dadgostari-sabzevar-eftetah01سبزواریان: رییس کل دادگستری خراسان رضوی از تشکیل کمیته ویژه پیگیری شکایت بازماندگان جانباختگان حادثه منا در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مظفری روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اداره دادگستری سبزوار اظهار کرد: این کمیته با همکاری کانون وکلا و به منظور احقاق حق خانواده های شاکی جانباختگان حادثه منا تشکیل شده است.

وی همچنین گفت: دادگستری استان در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت، مفسدین اقتصادی و اخلالگران اجتماعی اغماضی نمی کند و برخورد دستگاه قضایی با آنان بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه عمل به احکام اسلامی از مهمترین وظایف ما در جامعه اسلامی است افزود: دستگاه قضا برای اجرای این احکام و قوانین تشکیل شده و سعی دارد وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی در باره ساختمان دادگستری سبزوار نیز گفت: این ساختمان که عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۰ آغاز شد به دلیل مشکلات مالی مدت دو سال نیمه تمام مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم، تکمیل و به بهره برداری رسید.

رییس اداره دادگستری سبزوار نیز گفت: ساختمان جدید دادگستری این شهرستان در سه هزار متر زمین با ۳۶۵۰ متر مربع زیربنا و هزینه ۴۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

حجت الاسلام مهدی سید آبادی افزود: با اجرای سیاست های ابلاغی از سوی قوه قضائیه میزان پرونده های ورودی به دادگستری سبزوار طی یک سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.