کد خبر : 8613
دیدگاه‌ها برای کنارگذر شهر نقاب جوین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی سه سال بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 17:11
-

کنارگذر شهر نقاب جوین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی سه سال

سبزواریان: رییس شورای اسلامی شهر نقاب جوین گفت: به رغم گذشت سه سال از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر این شهر پیشرفت فیزیکی آن حدود ۴۰ درصد می باشد و هنوز زیرسازی آن تمام نشده است. محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت کندی پیشرفت این پروژه را کمبود اعتبار دانست

mohammad-mohammadi-jovein01سبزواریان: رییس شورای اسلامی شهر نقاب جوین گفت: به رغم گذشت سه سال از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر این شهر پیشرفت فیزیکی آن حدود ۴۰ درصد می باشد و هنوز زیرسازی آن تمام نشده است.

محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت کندی پیشرفت این پروژه را کمبود اعتبار دانست و افزود: برای اجرای آن تاکنون حدود ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه کنارگذر شهر نقاب از مهمترین مطالبات مردم جوین است اظهار کرد: برای اتمام آن حدود ۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه قرار بود یکهزار و ۳۰۰ تن قیر رایگان توسط اداره راه و شهرسازی تحویل شود که این امر هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به قرارداد پیمانکار با شهرداری نقاب برای اجرای این پروژه گفت: سه ماه است که قرارداد بسته شده ولی پیمانکار کاری انجام نداده است.

رییس شورای اسلامی شهر نقاب جوین طول کنارگذر شهر نقاب را هفت کیلومتر عنوان کرد و افزود: نبود کنارگذر در شهر نقاب و تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از داخل این شهر موجب وقوع حوادث و تصادفات ناگوار متعدد شده است.

محمدی ادامه داد: تردد خودروهای سنگین از داخل شهر نقاب سبب شده است به آسفالت و زیرسازی و ابنیه فنی خیابانها و معابر عمومی این شهر آسیب وارد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.