کد خبر : 31506
دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای روحانی در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 19:29
-

یادواره شهدای روحانی در سبزوار برگزار شد

برگزاری یادواره ۳۱ شهید روحانی سبزوار همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)

یادواره ۳۱ شهید روحانی شهرستان سبزوار همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) عصر پنجشنبه با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در حوزه علمیه اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد.

یک استاد حوزه در یادواره شهدای سبزوار گفت: امروز جهاد در عرصه‌های مختلفی از جمله اقتصادی، علمی، اجتماعی و معیشتی جریان دارد و روحانیان باید در این عرصه‌ها حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام حسین کوثری با اشاره به واقعه آزادسازی خرمشهر افزود: امروز خرمشهرهای دیگری وجود دارد که باید فتح شود و برای این امر در حوزه‌های علمیه باید روحیه جهادگری بیش از پیش ارتقا یابد.

وی ادامه داد: حیات و زندگی روحانیت باید در پرتو جهاد جریان داشته باشد و روحانیان و طلبه‌ها باید با روحیه جهادی در برابر شبهات و شهواتی که توسط دشمن تبلیغ می‌شود، حضور موثر پیدا کنند.

امام جمعه سابق شیروان تصریح کرد: برگزاری نشست‌های مناظره و دفع اشکال باید رونق پیدا کند و به هجمه‌ها و شبهاتی که وارد می‌شود، پاسخ داد.

وی افزود: فضای مجازی خسارت‌بار نیست، بلکه فضای ذهنی جامعه را باید اصلاح کرد که در صورت تحقق آن روحیه دینی و ایمان به مردم تزریق می‌شود.

کوثری خاطر نشان کرد: در تنگناهای اقتصادی باید با احتکار، تقلب و دیگر تخلفات برخورد کرد تا در جهاد این عرصه پیروزی حاصل شود.

در این یادواره خانواده‌های شهید سید “محمود عربشاهی” و شهید “محمود اصغرنیا” به نمایندگی از تمام خانواده‌های شهدای روحانی تجلیل شدند.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای سبزوار بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.