دیدگاه‌ها برای یک روز باورنکردنی! بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 15:52
-

یک روز باورنکردنی!

 پنجشنبه این هفته روزی عجیب را گذراندم. روزی که به نظر شبیه یک رؤیا به نظر می‌آمد اما واقعی بود!

 پنجشنبه این هفته روزی عجیب را گذراندم. روزی که به نظر شبیه یک رؤیا به نظر می‌آمد اما واقعی بود!

فکرش را بکنید: مدیر یک اداره به خاطر یک نقدی که نوشته‌اید به شما زنگ بزند، بعد جلسه‌ای برگزار شود، نماینده مردمی که نقد داشته‌اند مقابل آن مدیر بنشینند و درد دلشان را بگویند …

مدیر، تمام مسئولان مرتبط با قضیه را در جلسه فراخوانده باشد، از حرف‌ها و گله‌های مردم، ناراحت شود و همانجا به مسئول مربوطه اعلام کند دو کارمندی که عامل این رنج‌ها بوده‌اند، تسویه شوند …

مدیر رک بگوید: اگر یک بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد دیگر نخواهد بخشید و کارمندان خطاکار را موظف کند از آن آدم‌هایی که حقشان ضایع شده با خریدن گل و شیرینی عذرخواهی کنند …

 ضرب‌الاجل تعیین کند تا مشکل در ۱۵ روز رفع شود، بعد به توی خبرنگار رک بگوید: هر کسی جلوی انجام شدن قضیه را گرفت، فقط یک پیامک بزن، من خودم هستم و حلش می‌کنم! هر شخص حقیقی یا حقوقی  خواست جلوی قانون بایستد، توبیخ خواهد شد!

 واقعاً همه این‌ها همین پنجشنبه اتفاق افتاد! حسین شریعتمدار طهرانی، مدیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) همراه رضا خیرآبادی (مدیر اتاق اصناف) و اصغر زردکوهی (مشاور اتاق اصناف) مسئولانی بودند که با حضورشان در جلسه، چنین روایتی را رقم زدند.

نوشتن جزییات ماجرا، ممکن است باعث خدشه‌ای بر آبروی کسی شود، ولی اینقدر را بدانید که جهانی از حس خوب در همه ما ایجاد شد! وقتی مدیر گفت: ناکارآمدی باید برطرف شود تا مردم به نظام بدبین نشوند! یک کارمند یا مدیر ناکارآمد، ضربه به اصل نظام می‌زند چون مردم بدبین می‌شوند!

در غرب خراسان رضوی سه مدیر دیگر هم می‌شناسم با کیفیتی مشابه، در پاسخگویی و برخورد قاطع در پیگیری حق مردم محروم: جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و فرماندار سبزوار.

می‌دانید این سه مدیر چه ویژگی مشترکی دارند؟ هیچ‌کدام نیروی ستاد تبلیغاتی کسی نبوده‌اند! در این واقعیت، رازهای بزرگی است!

منتظریم مدیران بیشتری را در منطقه غرب خراسان رضوی کشف کنیم که چنین توانایی‌های در پیگیری مطالبات مردم داشته باشند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.