کد خبر : 29635
دیدگاه‌ها برای ۱۱ میلیارد ریال برای توسعه کتابخانه‌های سبزوار هزینه شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 20:27
-

۱۱ میلیارد ریال برای توسعه کتابخانه‌های سبزوار هزینه شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سبزوار گفت: ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیران برای توسعه فضای کتابخانه‌ای این شهرستان هزینه شد. معصومه فلاحی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در جریان بازدید از کتابخانه های این شهرستان اظهار داشت: یک نیکوکار سبزواری هفت میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه شهدای گمنام این شهرستان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سبزوار گفت: ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیران برای توسعه فضای کتابخانه‌ای این شهرستان هزینه شد.

معصومه فلاحی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در جریان بازدید از کتابخانه های این شهرستان اظهار داشت: یک نیکوکار سبزواری هفت میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه شهدای گمنام این شهرستان کمک کرده است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این کتابخانه در زمین اهدایی شهرداری سبزوار در ۲ طبقه به مساحت ۴۴۵ متر مربع در منطقه شمال غربی این شهر از سال گذشته آغاز شده که با بهره برداری از آن، خلاء کمبود فضای کتابخانه‌ای در این منطقه شهری برطرف می شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سبزوار گفت: همچنین با صرف هزینه چهار میلیارد ریال ۲۰۰ مترمربع به فضای کتابخانه حکیم حاج ملاهادی سبزواری اضافه شده است.

 فلاحی با اشاره به کمبود فضای کتابخانه‌ای در مناطق حاشیه این شهر، گفت: با مشارکت ستاد بازآفرینی شهری، عملیات اجرایی ساخت ۲ کتابخانه در محلات حاشیه ای سبزوار آغاز شده است.

شهرستان سبزوار دارای ۱۰ کتابخانه عمومی نهادی و ۶ کتابخانه مشارکتی است که حدود ۲۴۰ هزار نسخه کتاب در آنها موجود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.