کد خبر : 30055
دیدگاه‌ها برای ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی در سبزوار صادر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 15:09
-

۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی در سبزوار صادر شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: امسال ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار میلیارد ریال در این شهرستان صادر شد. شهرام طلوع فکور افزود: با اجرای این طرح‌های صنعتی در بخش‌های مختلف صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و فرآوری برای چهار هزار و ۲۵۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. وی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: امسال ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار میلیارد ریال در این شهرستان صادر شد.

شهرام طلوع فکور افزود: با اجرای این طرح‌های صنعتی در بخش‌های مختلف صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و فرآوری برای چهار هزار و ۲۵۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار برابر افزایش یافته که بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران به ورود به بخش صنعت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان طی سال‌های اخیر محقق شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.