کد خبر : 9855
دیدگاه‌ها برای ۱۶۰ هزار نیروی بی ضابطه وارد آموزش وپرورش شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 8:52
-

۱۶۰ هزار نیروی بی ضابطه وارد آموزش وپرورش شده است

سبزواریان: مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت: در دوره های گذشته۱۶۰ هزار نیروی انسانی بی ضابطه وارد آموزش و پرورش شده است . به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی در جمع مدیران مدارس شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید سالی بسیار سخت را در پیش خواهیم داشت افزود:

seyed-javad-hoseini01سبزواریان: مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت: در دوره های گذشته۱۶۰ هزار نیروی انسانی بی ضابطه وارد آموزش و پرورش شده است .

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی در جمع مدیران مدارس شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید سالی بسیار سخت را در پیش خواهیم داشت افزود: برای فعالیت هر چه مطلوب تر در حوزه آموزش وپرورش به دو منبع مالی و نیروی انسانی نیاز داریم ولی متاسفانه در هر دو منبع با کمبود مواجه هستیم .

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر بالغ بر ۵ هزار نیرو از آموزش و پرورش این استان خارج شده اند اظهار داشت: در سالجاری بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر از فرهنگیان استان خراسان رضوی از بدنه آموزش و پرورش خارج شده اند اما حتی یک نفر استخدام نشده است این در حالی است که با صرفه جویی در نیروی انسانی هیچگونه خللی نیز در اداره کلاس های درسی ایجاد نشده است .

وی با بیان اینکه در دوره های گذشته ۱۶۰ هزار نیروی بی ضابطه وارد آموزش وپرورش شده است خاطرنشان کرد: هر میزان که اعتبارات آموزش وپرورش افزایش پیدا کند به منزلت و معیشت فرهنگیان اضافه نخواهد شد بلکه این اعتبار بلعیده خواهد شد .

حسینی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی معلمان نیازمند بالغ بر۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است، یاد آورشد: این طرح از مهر ماه سالجاری اجرایی خواهد شد تا به مرور زمان در مسیر افزایش قرار گیرد.

وی ادامه داد : ۹۹ درصد بودجه آموزش و پرورش به عنوان حقوق کارکنان پرداخت می شود و فقط یک درصد بودجه به کیفیت بخشی در مدارس اختصاص می یابد.

وی عنوان کرد : استان خراسان رضوی بزرگترین مجموعه آموزش و پرورش کشور را با ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه و یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز را دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به گفتمان اصلی جامعه تبدیل شود تصریح کرد: یقین داشته باشید هیچ جامعه ای سطحش بالاتر از مدارس نخواهد بود و آینده جامعه به فعالیتی که هم اکنون در مدارس انجام میشود ارتباط موثر خواهد داشت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.