کد خبر : 29955
دیدگاه‌ها برای ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در سبزوار به بیت المال بازگشت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 15:25
-

۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در سبزوار به بیت المال بازگشت

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت:۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و انفال با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان و با حضور معاونت فرماندهی یگان حفاظت استان به بیت المال بازگشت. علی اصغر استیری افزود: در این عملیات با پیگیری ماموران یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن و دستور قضایی ۱۰ خانه باغ

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت:۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و انفال با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان و با حضور معاونت فرماندهی یگان حفاظت استان به بیت المال بازگشت.

علی اصغر استیری افزود: در این عملیات با پیگیری ماموران یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن و دستور قضایی ۱۰ خانه باغ غیرمجاز در اراضی‌کشاورزی و حریم این شهر تخریب شد.

وی ادامه داد: این  ۱۰ خانه باغ غیر مجاز در حریم شهر سبزوار و اراضی پیرامون روستای ابارش شهرستان سبزوار قرار داشت که حکم قضایی منجر به رفع تصرف فوری و تخریب و خلع ید از آنها شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: گشت یگان حفاظت شهرستان سبزوار با فعالیت شبانه روزی و شناسایی متصرفان و رفع تصرف زمین‌های ملی، جلوی زمین خواران را می‌گیرد.

استیری افزود: کارگروه حفاظت و صیانت از زمین‌های ملی نیز با همکاری مرجع قضایی در شهرستان سبزوار تشکیل شده است تا از هرگونه ساخت و ساز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز به عرصه‌های ملی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در زمین‌های ملی و دولتی را به یگان حفاظت استان اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.