کد خبر : 25123
دیدگاه‌ها برای ۲۰ طرح عمرانی در خوشاب آماده بهره‌برداری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 11:02
-

۲۰ طرح عمرانی در خوشاب آماده بهره‌برداری شد

ایرنا هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۲۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، تولیدی و خدماتی با هزینه حدود ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان خوشاب به بهره‌برداری می‌رسد. فرماندار خوشاب با بیان این مطلب افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده این طرح‌ها در بخش کشاورزی و دام‌پروری با ۱۷ میلیارد ریال است و طرح‌های گازرسانی، مسکن و مددجویی در

ایرنا

هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۲۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، تولیدی و خدماتی با هزینه حدود ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان خوشاب به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار خوشاب با بیان این مطلب افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده این طرح‌ها در بخش کشاورزی و دام‌پروری با ۱۷ میلیارد ریال است و طرح‌های گازرسانی، مسکن و مددجویی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

امان‌الله خدمتگزار افزود: انقلاب اسلامی با الهام از نهضت عاشورا و اندیشه‌های امامخمینی (ره) به پیروزی رسید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: ایام دهه فجر امسال هم‌زمان با اربعین سردار شهید سلیمانی است که در دل تمام ملت‌های اسلامی و آزاده جهان جای دارد.

فرماندار خوشاب یکی از رویدادهای سیاسی و مهم امسال کشور را انتخابات اسفندماه دانست و گفت: حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات و مراسم پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر انسجام ملی را به جهانیان نشان خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.