کد خبر : 23578
دیدگاه‌ها برای ۲۰ معدن در خراسان رضوی مجوز بهره‌برداری گرفتند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 13:00
-

۲۰ معدن در خراسان رضوی مجوز بهره‌برداری گرفتند

ایرنا ۲۰ پروانه بهره‌برداری معدن با سرمایه‌گذاری ۱۷۷ میلیارد ریال طی ۶ ماه نخست امسال در خراسان رضوی صادر شده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دیدار با صنعتگران شهرستان سبزوار گفت: با صدور این پروانه‌های بهره‌برداری در بخش معدن ۱۶۸ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است. محمدرضا مس‌فروش افزود:

ایرنا

۲۰ پروانه بهره‌برداری معدن با سرمایه‌گذاری ۱۷۷ میلیارد ریال طی ۶ ماه نخست امسال در خراسان رضوی صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دیدار با صنعتگران شهرستان سبزوار گفت: با صدور این پروانه‌های بهره‌برداری در بخش معدن ۱۶۸ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

محمدرضا مس‌فروش افزود: همچنین طی این مدت ۲۱ فقره پروانه اکتشاف معدنی  و ۱۸ فقره گواهی اکتشاف با میزان سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد ریال در خراسان رضوی صادر شده است.

وی ادامه داد: صادرات کالاهای غیرنفتی از گمرکات خراسان رضوی طی ۶ ماه نخست امسال یک‌میلیون و ۷۸۴ هزار تن کالا به ارزش ۷۷۶ میلیون دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صادرات کالا از گمرکات استان نسبت به ۶ ماهه نخست پارسال به لحاظ وزنی ۳۰ درصد بیشتر و از نظر ارزش ۳۰ درصد کاهش یافته است.

مس‌فروش افزود: عمده کالاهای صادراتی امسال شامل زعفران، سایر روغن‌های سبک و فرآورده‌ها به‌جز بنزین و روغن‌های قیری بوده که به کشورهای افغانستان، ترکمنستان، عراق و ازبکستان صادر شده است.

در استان خراسان رضوی تاکنون ۱۶۷ فقره گواهی اکتشاف معتبر با میزان ۱۶۶ میلیون تن صادر شده است و صدور هزار و ۷۵ پروانه معدنی معتبر با ذخیره ۲.۹ میلیارد تن و استخراج اسمی بیش از ۳۶ میلیون تن زمینه اشتغال ۱۰ هزار و ۹۵۰ نفر را با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال فراهم کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.