کد خبر : 31155
دیدگاه‌ها برای ۲۱۰۰ تن کالای اساسی در سبزوار توزیع شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 14:39
-

۲۱۰۰ تن کالای اساسی در سبزوار توزیع شد

 مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار طی دو ماه گذشته در این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی توزیع شده است. علی اصغر امانیان افزود: این کالاهای اساسی شامل برنج، مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر بوده که با نرخ مصوب دولتی جذب و توزیع شده است.

 مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار طی دو ماه گذشته در این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی توزیع شده است.

علی اصغر امانیان افزود: این کالاهای اساسی شامل برنج، مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر بوده که با نرخ مصوب دولتی جذب و توزیع شده است.

وی اظهار داشت: نظارت بر توزیع اقلام اساسی طرح تنظیم بازار، اطلاع رسانی محل‌های توزیع اقلام تنظیم بازار و اعلام تلفن رسیدگی به شکایات برخی از فعالیت‌های دیگر ستاد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار است.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار ادامه داد: در راستای  توزیع عادلانه کالاهای طرح تنظیم بازار به ویژه در مناطق روستایی  مراحل اطلاع‌رسانی به موقع و مستمر از طریق بخشداران و دهیاران انجام شده است.

شهرستان سبزوار دارای ۳۵ هزار هکتار کشتزار، ۱۶ هزار هکتار عرصه باغی و حدود ۲۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی است و قطب تولید محصولات زیره، پنبه، جو و گندم در خراسان رضوی است و سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در آن تولید می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.