کد خبر : 10173
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 19:21
-

۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سبزوار می باشند

مدیر کمیته امداد شهرستان سبزوار از تحت پوشش بودن بالغ بر ۳ هزار و۵۰۰ دانش آموز و دانشجو در شهرستان سبزوار خبر داد . به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار، سید حسن کرابی در مراسم جشن عاطفه ها که در آموزشگاه فیروزه شهرستان سبزوار برگزار شد با اشاره به اینکه کمک به دانش آموزان

seyed-hasan-karrabiمدیر کمیته امداد شهرستان سبزوار از تحت پوشش بودن بالغ بر ۳ هزار و۵۰۰ دانش آموز و دانشجو در شهرستان سبزوار خبر داد .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار، سید حسن کرابی در مراسم جشن عاطفه ها که در آموزشگاه فیروزه شهرستان سبزوار برگزار شد با اشاره به اینکه کمک به دانش آموزان بی بضاعت و فرهنگ سازی را از مهمترین دلایل برگزاری جشن عاطفه ها عنوان کرد و افزود : این مسئله باید در کودکان سنین پایین ترویج داده شود تا نسبت به کمک کردن به افراد مستمند کوشا باشند.

وی کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان سعادتی بزرگ در انسانها یاد نمود و گفت : مردم ما با دید بلندی که همواره در زمان های مختلف نشان داده اند بار دیگر به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت کمک های نقدی وغیرنقدی خود را جهت کمک به این دانش آموزان به صندوقهای ثابت و سیار کمیته امداد ارائه دادند.

وی از جمع آوری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان کمک های نقدی در مرحله اول جشن عاطفه ها توسط خیرین خبرداد وتصریح کرد : کمک های جمع آوری شده در سطح مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش و غیر تحت پوشش مدارس و مابقی کمک ها نیز توسط کمیته امداد بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع شد.

کرابی یادآور شد : متاسفانه هم اکنون دانش آموزان بسیاری داریم که با داشتن استعداد و توانایی به دلیل نداشتن بنیه ی مالی از ادامه تحصیل بازماندند و قطعا نیازمند نگاه وهمدلی بیشتر خیرین می باشند تا آنان هم بتوانند در سرنوشت کشور خود تاثیر مطلوبی داشته باشند.
وی اضافه کرد : طبق مصوبه ی ابلاغ شده کمک های جمع آوری شده در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا در اختیار دانش آموزان محروم و نیازمند قرارگیرد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش این کمیته می باشند، خاطرنشان کرد : در سال گذشته شهرستان سبزوار در میزان کمک های جشن عاطفه ها مقام اول را در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی کسب کرده است .

مدیرکمیته امداد شهرستان سبزوار با بیان اینکه درمرحله اول ۲۶۵ پایگاه ثابت و سیار برای جذب کمک‌های مردم جشن عاطفه‌ها مستقر و مشارکتهای مردمی را جمع کردند، تصریح کرد : ۱۵۰ پایگاه در سطح مدارس و ۱۱۵ پایگاه در سطح شهر و روستاها مستقر بودند.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش سبزوار نیز در این مراسم با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن تکریم دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند است، بیان کرد: دانش‌آموزان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند که تأثیر بسزایی در چرخه‌های اصلی کشور مانند صنعت، اقتصاد، فرهنگ و علم دارند لذا باید امکانات مناسب در اختیار دانش‌آموزان بی وضاعت قرار گیرد تا شرایط مطلوبی در زمان تحصیل فراهم شود .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ممکن است برخی از دانش آموزان از حداقل امکانات محروم باشد اظهار داشت : امیدوار هستیم این جشن وسیله ای باشد که دانش آموزان و هم نوعان در سراسر شهرستان نیازمند کمک های مالی هستند از این کمک ها بهره مند شوند .

وی یادآور شد : سال گذشته بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به دانش آموزان محروم کمک شده است و این کمک ها از حقوق معلمان شهرستان صورت گرفته است تا دانش آموزان مشکلات مالی دانش آموزان ترمیم شود وهمچنین باید دغدغه ی اصلی آنان فقط موضوع آموزش باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سیدکاوه کرابی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۱۱

باسلام
واقعا باتلاش هایذفروان وزحمت های فراوان برای دانش اموزان تحت پوشش زحمت میکشد
من اگرنظرشخصی خودم رابخواهم بگویم
واقعامردزحمت کش ودوست داشتنی است.

نظرات بسته شده است.