کد خبر : 35868
دیدگاه‌ها برای ۴ فوتی در حادثه غم‌انگیز جاده سبزوار به بردسکن بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 13:22
-

۴ فوتی در حادثه غم‌انگیز جاده سبزوار به بردسکن

برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه خودروی سواری در محور بردسکن  و در پی آن آتش‌سوزی تاکنون ۴ کشته بر جای گذاشته است

برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه خودروی سواری در محور بردسکن  و در پی آن آتش‌سوزی تاکنون ۴ کشته بر جای گذاشته است.

حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: ساعت ۹ و چهل دقیقه شب توسط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تصادفی در محور سبزوار – بردسکن اعلام شد که بلافاصله گشت تصادفات و پلیس راه با همراهی نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد یک‌دستگاه اتوبوس با ۲۵ مسافر با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با ۴ نفر سرنشین و یک دستگاه پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند و در این حادثه خودروی ۴۰۵ و اتوبوس دچار حریق شده‌اند. تمامی سرنشینان اتوبوس سریعاً خارج شدند ولی سرنشینان خودروی ۴۰۵ در داخل خودرو در اثر آتش‌سوزی جان خود را از دست می‌دهد و خودروی ۴۰۵ و اتوبوس به صورت کامل می‌سوزند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه ۳نفر از مسافران اتوبوس و راننده پراید نیز در این تصادف مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: علت تصادف  از سوی کارشناسان پلیس‌راه  تجاوز به چپ سواری ۴۰۵ نسبت به اتوبوس اعلام شده است.

محمد همتی مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار در این رابطه گفت: ساعت ۲۱:۲۳ با تماس‌های متعدد شهروندان مبنی بر وقوع تصادف و آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۲ محور سبزوار بردسکن بلافاصله آتش نشانان از دو ایستگاه و ۴ خودروی نجات و حریق به محل حادثه اعزام شدند.

همتی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن و ارزیابی اولیه عملیات خود را جهت مهار آتش سوزی آغاز کردند و پس از آن عملیات خارج کردن ۴ سرنشین خودروی سواری که متأسفانه به علت سوختگی شدید جان خود را از دست داده بودند را آغاز کردند.

وی افزود: به علت شدت برخورد و همچنین حجم حریق کار اطفاء و خارج کردن اجساد حدود یک ساعت و سی دقیقه به طول انجامید و آتش‌نشانان پس از برقراری ایمنی و بازگشایی محور، به عملیات خود پایان دادند‌.

 متأسفانه اخبار تلخ تصادف جاده سبزوار به بردسکن، همچنان ادامه دارد. طبق روایت‌های رسیده، ۴ قربانی که سرنشین خودرو ۴۰۵ که در خودرو سوختند، پدر، مادر و دو دختر ۱۰ و ۱۳ ساله از یک خانواده بودند.

اعضای این خانواده که در تهران سکونت داشتند، برای شرکت در یک جشن خانوادگی به سبزوار آمده و برای دیدار بعضی اقوام به یکی از روستاهای ششتمد می‌رفتند که دچار این حادثه شدند.

تمام اعضای این خانواده در این حادثه قربانی شدند و به نظر می‌رسد سوگواری جمعی در بعضی مناطق، در پیش خواهد بود. ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دار، از درگاه خالق جهان برایشان آرزوی صبر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.