کد خبر : 3688
دیدگاه‌ها برای ۵برابر شدن حجم سرمایه گذاری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 4:37
-

۵برابر شدن حجم سرمایه گذاری در سبزوار

سبزواریان.کام: رئیس اداره صنعت و معدن سبزوار از ۵برابر شدن حجم سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد. علی امیدبخش در گفت وگو با خبرنگار خراسان، با بیان این که در نیمه نخست امسال شاهد ۵ برابر شدن میزان سرمایه گذاری در شهرستان بوده ایم، اظهار داشت: در این مدت، در مجموع ۹پروانه بهره برداری

sarmayegozari01سبزواریان.کام: رئیس اداره صنعت و معدن سبزوار از ۵برابر شدن حجم سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

علی امیدبخش در گفت وگو با خبرنگار خراسان، با بیان این که در نیمه نخست امسال شاهد ۵ برابر شدن میزان سرمایه گذاری در شهرستان بوده ایم، اظهار داشت: در این مدت، در مجموع ۹پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه ثابت حدود ۱۴۰میلیاردریال و اشتغال زایی ۱۵۱نفر در سبزوار صادر شده است.

وی با بیان این که در سال گذشته فقط ۷ پروانه بهره برداری با سرمایه حدود ۲۸میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۴۸نفر صادر شده است، تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال صدور پروانه های بهره برداری نیز دارای رشد ۱.۳برابری بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به جایگاه سوم این شهرستان از نظر تعداد صنایع در استان خراسان رضوی افزود: از سال گذشته تاکنون در مجموع بیش از ۲۳۹فقره پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۲هزار و ۶۱۳میلیارد صادر شده که ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۴هزار و ۸۸۳نفر فراهم شده است.
وی با بیان این که سبزوار به عنوان یک قطب معدنی در غرب استان جایگاه ویژه ای دارد، ادامه داد: توان بخش کشاورزی این شهرستان ، تولید محصولاتی از جمله دانه های روغنی و پنبه، ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری را بسیار توجیه پذیر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.