کد خبر : 29014
دیدگاه‌ها برای ۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال در غرب خراسان رضوی علیه کرونا واکسینه شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 18:33
-

۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال در غرب خراسان رضوی علیه کرونا واکسینه شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به شتاب روزافزون واکسیناسیون گفت: تاکنون ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه زیرپوشش این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی علیه کرونا واکسینه شدند. دکتر فاطمه نوده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار طی گفتگو با خبرنگاران افزود: جمعیت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به شتاب روزافزون واکسیناسیون گفت: تاکنون ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه زیرپوشش این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی علیه کرونا واکسینه شدند.

دکتر فاطمه نوده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار طی گفتگو با خبرنگاران افزود: جمعیت بالای ۱۸ سال در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد ۳۵۰ هزار نفر است که تاکنون ۶۰ درصد این تعداد علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: با تسریع در روند واکسیناسیون شرط سنی برداشته شده و همه شهروندان بالای ۱۸ سال می توانند برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد گفت: افزایش ضریب واکسیناسیون و کاهش شیوع کرونا نیازمند همراهی همه شهروندان در انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان در سبزوار نیز افزود: دانش‌آموزانی که از ابتدای مهر وارد سال آخر متوسطه دوم می‌شوند برای دریافت واکسن می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان مراجعه نمایند.

دکتر نوده ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون کرونا و ارائه خدمات به گروه‌های هدف، ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان سبزوار راه اندازی و فرایند واکسیناسیون همه روزه از ساعت هشت تا ۱۸ انجام می‌شود.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.