کد خبر : 8058
دیدگاه‌ها برای شهر دیرینه های پایدار میزبان برنامه صبح بخیر ایران بود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:40
-

شهر دیرینه های پایدار میزبان برنامه صبح بخیر ایران بود

سبزواریان: در دومین روز از هفته سبزوار، کهن شهر بیهق میزبان برنامه زنده تلویزیونی ” صبح بخیر ایران” شبکه یک سیما بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این برنامه زنده تلویزیونی که از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه تا حدود ساعت ۸ در آرامگاه حاج ملاهادی سبزواری برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار

سبزواریان: در دومین روز از هفته سبزوار، کهن شهر بیهق میزبان برنامه زنده تلویزیونی ” صبح بخیر ایران” شبکه یک سیما بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این برنامه زنده تلویزیونی که از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه تا حدود ساعت ۸ در آرامگاه حاج ملاهادی سبزواری برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار به صبغه این شهر تاریخی اشاره کرد و گفت: سبزوار دومین شهر جمعیتی و وسعتی استان خراسان رضوی پس از مشهد مقدس است روزکاری مهد تجارت بوده است.

احمد برادران با بیان اینکه دسترسی به ریل آهن، فرودگاه، صنعت، کشاورزی و صنایع تبدیلی فرصت های خوبی را برای سرمایه گذاران مهیا نموده است، افزود: شهر سبزوار با همه قابلیت ها و زیرساخت های صنعتی آمادگی خود را برای استقبال از سرمایه گذاران سراسر کشور اعلام می دارد.

وی تصریح کرد: سبزوار در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی جزو شهرهایی است که حرف هایی برای گفتن دارد در این شهر ۹۳۰ اثر تاریخی شناسایی شده که از این تعداد ۱۸۳ اثر به ثبت رسیده است.

در ادامه برنامه مهیار علوی مقدم استاد دانشگاه حکیم سبزواری و حسین کارگری عضو شورای اسلامی شهر به ارائه مطالبی از پیشینه سبزوار و آداب و رسوم این کهن شهر پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.