کد خبر : 2605
دیدگاه‌ها برای آرامستان سبزوار به آمبولانس های ۳ کندو تجهیز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 9:55
-

آرامستان سبزوار به آمبولانس های ۳ کندو تجهیز شد

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار از تجهیز آرامستان های این شهر به دو دستگاه آمبولانس ۳ کندو خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری با بیان این مطلب گفت: این خودروها نخستین خودروهای حمل متوفی از نوع سه کندو هستند که برای حمل همزمان ۳ جنازه کاربرد دارند. وی افزود:

aramestan-01سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار از تجهیز آرامستان های این شهر به دو دستگاه آمبولانس ۳ کندو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی دلبری با بیان این مطلب گفت: این خودروها نخستین خودروهای حمل متوفی از نوع سه کندو هستند که برای حمل همزمان ۳ جنازه کاربرد دارند.

وی افزود: این دو دستگاه خودرو با اعتباری بالغ بر ۶۹۰ میلیون ریال خریداری و به مجموع آمبولانس های آرامستان سبزوار برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت شهروندان اضافه شده اند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار با بیان اینکه تعداد آمبولانس های حمل متوفی سبزوار ۵ دستگاه دولتی و ۲ دستگاه خودرو خصوصی است، گفت: با خرید این خودروها، دو دستگاه آمبولانس فرسوده این سازمان که قبل از دهه ۸۰ بوده اند، از رده خارج شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.