کد خبر : 11128
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات اجرایی تقاطع نهضت سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آذر 1394 - 23:52
-

آغاز عملیات اجرایی تقاطع نهضت سبزوار

سبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی تقاطع نهضت از اوایل هفته گذشته آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب افزود: پس از تایید نقشه اصلاح هندسی تقاطع خیابان های نهضت، ابن یمین، دلاوران و انقلاب توسط مشاور و شورای ترافیک سبزوار، عملیات اجرایی این تقاطع در

eslah-hendesi-nehzatسبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی تقاطع نهضت از اوایل هفته گذشته آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب افزود: پس از تایید نقشه اصلاح هندسی تقاطع خیابان های نهضت، ابن یمین، دلاوران و انقلاب توسط مشاور و شورای ترافیک سبزوار، عملیات اجرایی این تقاطع در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به خاکی بودن محل و تردد وسایل نقلیه، متاسفانه گرد و غبار زیاد یکی از مشکلات اصلی اهالی منطقه و همچنین مدرسه تربیت واقع در حاشیه غربی این تقاطع بود.

او اضافه کرد: براساس گزارش های مردمی و راهنمایی و رانندگی به دلیل عدم وجود دسترسی و اتصال مناسب بین خیابان های مذکور و حجم ترافیکی نسبتا بالای این منطقه‎ متاسفانه تصادف های زیادی در این محدوده به وقوع پیوسته است.

صائمی نسب گفت: امید است با اصلاح هندسی این تقاطع دیگر شاهد حوادث ترافیکی ناگوار در این منطقه از شهر سبزوار نباشیم.

او در ادامه از عقد تفاهم نامه بین شهرداری و آموزش و پرورش سبزوار خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه چهارراه بنیاد شهید(راه قدیم قلعه نو) مدرسه مالک اشتر عقب نشینی کرد.

وی با بیان اینکه با این عقب نشینی خیابان مذکور بازگشایی شد، گفت: طبق این تفاهم نامه مقرر شد به ازای این اقدام، شهرداری ۴ کلاس در این مدرسه احداث کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.