کد خبر : 7718
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات اجرایی کمربند شمال غرب سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 15:08
-

آغاز عملیات اجرایی کمربند شمال غرب سبزوار

سبزواریان: معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی طول مسیر دسترسی از کمربند جنوب به محور توحید شهر و ادامه کمربند شمال غرب را تا پایان شش ماهه نخست سال ۹۴ به آغاز خواهیم کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان این مطلب افزود: عملیات اجرایی ادامه کمربند

سبزواریان: معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی طول مسیر دسترسی از کمربند جنوب به محور توحید شهر و ادامه کمربند شمال غرب را تا پایان شش ماهه نخست سال ۹۴ به آغاز خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان این مطلب افزود: عملیات اجرایی ادامه کمربند شرق از محور قوچان تا محور توحید شهر بانام کمربند شمال شرق و شمال به ابعاد حدود ۲۱۰ متر پهنای باند کمربند، ۶۰ متر سواره رو، ۱۵۰ متر فضای سبز و حریم ها در دستور شهرداری است.

وی با بیان اینکه برابر طرح تفصیلی و رینگ محیطی شهر طول این مسیر ۴ هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود، اظهار داشت: حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کار مشاور این طرح شهری خواهد بود.

صائمی نسب با بیان اینکه تملک ها از خود محور تا شمال شهرک جهاد آزادسازی شده است، گفت: مقداری از مستحدثات باقی مانده که اداره املاک شهرداری مذاکره و رایزنی ها را با مالکین این محدوده آغاز کرده است.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار همچنین تصریح کرد: از سمت غرب مسیر بلوار توحید شهر ( بلوار توحید تا امتداد رازی ۱۱) اراضی ملی، بدون مشکل است که طی هفته آینده فراخوان مشاور می شود و وی ملیات طراحی کل مسیر را انجام خواهد داد.

صائمی نسب ادامه داد: همزمان با طراحی مسیر از سوی مشاور با پیمانکار اجرایی هم عقد قراداد خواهد شد چرا که آغاز عملیات اجرایی منافاتی با طرح مشاور ندارد.

وی زیباسازی کمربندی، بهبود محیط و جلوگیری از رشد بی رویه حاشیه نشینی، کنترل و هدایت ترافیک وسایط نقلیه سنگین، طراحی و اجرای یک لایه شهری برابر ضوابط شهرسازی را از مزایای ایجاد رینگ محیطی شهر سبزوار بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.