کد خبر : 3625
دیدگاه‌ها برای آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برای مقابله با حوادث غیرمترقبه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1393 - 23:25
-

آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برای مقابله با حوادث غیرمترقبه سبزوار

سبزواریان.کام: مسئول آموزش و اطلاع رسانی ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارندگی های اخیر، ستاد بحران شهرداری آمادگی کامل خود را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه شهر سبزوار اعلام می دارد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با اعلام این مطلب افزود: این ستاد که هم اکنون در محل

سبزواریان.کام: مسئول آموزش و اطلاع رسانی ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارندگی های اخیر، ستاد بحران شهرداری آمادگی کامل خود را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه شهر سبزوار اعلام می دارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با اعلام این مطلب افزود: این ستاد که هم اکنون در محل خیابان ۲۴ متری انقلاب ساختمان اداری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار مستقر می باشد، آمادگی کامل برای کمک به شهروندان سبزواری در صورت بروز هرگونه حادثه غیرمترقبه را دارد.

وی گفت: اعضای ستاد بحران شهرداری را اقایان سید علی کوشکی به عنوان مدیر ستاد، علی دلبری به عنوان جانشین ستاد، عباس معصومی به عنوان دبیر ستاد، فصیحی و مهدی احمدی به عنوان معاونین اجرایی، مجید استیری به عنوان معاونت پشتیبانی ستاد، بهزاد ریواده به عنوان عضو ستاد در حوزه بحران و حسین بیدی به عنوان مسئول آموزش و اطلاع رسانی تشکیل می دهند.

بیدی اظهار کرد: در شب گذشته با اعلام سقوط چندین اصله درخت در خیابان ها و معابر شهر، ستاد با همکاری سازمان های آتش نشانی و پارک ها، درختانی را که باعث آبگیر و غرقاب شدن مسیر آبراهه ها در خیابان های قائم و بوستان شده بودند را جمع آوری و مسیر عبور آب را باز نمودند.

مسئول آموزش و اطلاع رسانی ستاد بحران شهرداری سبزوار ادامه داد: آب افتادگی کوچه خیرآبادی هم با همکاری سازمان خدمات موتوری و اداره عمران شهرداری سریعا رفع مشکل شد.

بیدی تصریح کرد: همچنین مسیر راه غرب مسکن مهر که که بر اثر بارش های جوی قطع شده بود با همکاری سازمان خدمات موتوری و اداره عمران شهرداری برطرف گردید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ستاد بحران شهرداری برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه غیرمترقبه دیگر، مشغول احداث سیل بند در منطقه مسکن های مهر سبزوار می باشد.

وی افزود: ستاد بحران شهرداری تمام امکانات و پتانسیل ها ی موجود خود را در جهت کمک رسانی به موقع شهروندان و نقاط حادثه خیز بکارگرفته است.

مسئول آموزش و اطلاع رسانی ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: شهروندان سبزواری می توانند با مشاهده هرگونه حادثه غیرمترقبه از جمله آبگرفتگی معابر، سقوط اشجار و… با اتاق بی سیم شهرداری به شماره ۴۴۲۲۱۹۶۵ برای رفع مشکل تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.