کد خبر : 3686
دیدگاه‌ها برای ابلاغ ۹ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 4:33
-

ابلاغ ۹ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن سبزوار

سبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ صد درصدی اعتبارات ماده ۱۸۰ راه آهن این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. علی سبحانی فر در گفت وگو با خراسان با بیان این که برای ساخت پروژه راه آهن سبزوار اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد

rahahanسبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ صد درصدی اعتبارات ماده ۱۸۰ راه آهن این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی سبحانی فر در گفت وگو با خراسان با بیان این که برای ساخت پروژه راه آهن سبزوار اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از ماده ۱۸۰ اختصاص یافته بود افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته این اعتبار به صورت صددرصدی به این پروژه اختصاص یافت که با تخصیص این اعتبارات فعالیت عمرانی پروژه نیز شدت خواهد یافت.

وی با بیان این که پروژه راه آهن سبزوار از زمان کلنگ زنی تاکنون فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است تصریح کرد: برای اتمام این پروژه نیاز به تأمین اعتبارات از منابع دیگر نیز داریم که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته این اعتبارات نیز تأمین شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.