کد خبر : 11279
دیدگاه‌ها برای احداث ۲۰ واحد مسکن مقاوم در یکی از محلات هدف سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 19:55
-

احداث ۲۰ واحد مسکن مقاوم در یکی از محلات هدف سبزوار

سبزواریان: مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف شهر سبزوار از احداث ۲۰ واحد مسکن مقاوم و ارزان قیمت در محله عیدگاه به عنوان یکی از محلات هدف این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالقاسم سنایی فرد با اشاره به بازدید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره»

سبزواریان: مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف شهر سبزوار از احداث ۲۰ واحد مسکن مقاوم و ارزان قیمت در محله عیدگاه به عنوان یکی از محلات هدف این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالقاسم سنایی فرد با اشاره به بازدید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان خراسان رضوی از محلات سکونتگاه های غیر رسمی سبزوار، افزود: وی در این بازدید برای ساخت ۲۰واحد مسکن مقاوم و ارزان قیمت در محله عیدگاه و همچنین ساخت مجتمع تولیدی، رفاهی و مرکز فروش محصولات مددجویان در سبزوار قول مساعد داد.

وی ادامه داد: براساس قول مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی مبلغ ۲۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض برای احداث هر واحد مسکونی از سوی اداره کل استان اختصاص خواهد یافت.

مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف شهر سبزوار تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع احداث خانه های مقاوم و ارزان قیمت در جلسات کمیته های ستاد بازآفرینی قبلا مطرح و در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار سبزوار مورد تایید و تصویب قرار گرفت، مقرر شد اداره راه و شهرسازی سبزوار نسبت به اختصاص زمین برای احداث این مسکن ها اقدام و در اختیار متقاضی قرار دهد.

او اضافه کرد: با توجه به سفر مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی «ره» استان خراسان رضوی به سبزوار تصمیم بر آن شد؛ این زمین در محله عیدگاه در اختیار کمیته امداد سبزوار قرار گیرد و پس از ساخت به سرپرست های خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که ساکن در این محلات هستند واگذار شود.

سنایی فرد بیان کرد: همچنین با توجه به واگذاری قطعه زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع از طرف اداره راه و شهرسازی به کمیته امداد، مقرر شد کمیته امداد یک واحد مجتمع تولیدی، خدماتی، رفاهی در محله عیدگاه تاسیس و برای فروش محصولاتی که در این مجتمع تولید می شود، به صورت مشارکتی با شهرداری، سازمان اتوبوسرانی در زمینی که در ضلع شمال شرقی میدان کارگر واقع شده است مرکز فروش برای مددجویان احداث گردد.

وی در پایان از کلیه مسئولین دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی به خصوص ادارات راه و شهرسازی، کمیته امداد امام خمینی «ره» سبزوار، دکتر طالبی شهردار و سازمان اتوبوسرانی سبزوار برای این مهم تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.