کد خبر : 9530
دیدگاه‌ها برای اختصاص یک هزار و ۸۰۰ فقره وام مقاوم‌سازی مسکن به مناطق روستایی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 8:40
-

اختصاص یک هزار و ۸۰۰ فقره وام مقاوم‌سازی مسکن به مناطق روستایی سبزوار

سبزواریان: رئیس بنیاد مسکن سبزوار از اختصاص یک هزار و ۸۰۰ فقره وام مقاوم‌سازی مسکن در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد. سیدمجید نجاتی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اختصاص یک هزار و ۸۰۰ فقره وام مقاوم‌سازی مسکن در مناطق روستایی این شهرستان اظهار داشت: این وام‌ها به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با

سبزواریان: رئیس بنیاد مسکن سبزوار از اختصاص یک هزار و ۸۰۰ فقره وام مقاوم‌سازی مسکن در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

سیدمجید نجاتی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اختصاص یک هزار و ۸۰۰ فقره وام مقاوم‌سازی مسکن در مناطق روستایی این شهرستان اظهار داشت: این وام‌ها به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پیگیری‌ها برای اجرای طرح هادی روستایی در مناطق مختلف سبزوار تصریح کرد: طرح‌های توسعه روستایی و مقاوم‌سازی خانه‌های روستائیان سبب جلوگیری از مهاجرت روستائیان می‌شود.

نجاتی با اشاره به انجام ساخت‌وسازهای غیر مجاز در برخی از مناطق روستایی ادامه داد: هر ساخت و سازی باید در طرح هادی روستا دیده شده باشد و اگر کسی خانه‌ای را خارج از طرح هادی روستایی بسازد در حقیقت تخلف کرده و نمی‌توان به او خدمات ارائه کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار با تاکید بر اینکه در طرح توسعه روستایی باید ضوابط را اجرا کرد، عنوان کرد: یکی از مشکلات ما در زمینه اجرای پروژه‌های طرح هادی مسئله اعتبارات است که در صورت اختصاص از سوی دولت طرح‌های هادی روستایی را اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از سال ۸۴ برنامه‌ای جدی برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستائیان در کشور اجرا شد، گفت: بر اساس این برنامه سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در مناطق روستایی از طریق پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی می‌شد که در حال حاضر طرح در مراحل انتهایی قرار دارد که انتظار ما از روستائیان مراجعه به بنیاد برای اخذ تسهیلات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.