کد خبر : 12029
دیدگاه‌ها برای اخلاق سرلوحه کار نامزدهای مجلس شورای اسلامی باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 - 20:25
-

اخلاق سرلوحه کار نامزدهای مجلس شورای اسلامی باشد

سبزواریان: امام جمعه موقت سبزوار گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت انتخاباتی، اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و آبروی خود را در خدمت به انقلاب بگذارند. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: نامزدها و طرفداران آنها باید توجه داشته باشند که اصول

sadeq-ebrahimi01سبزواریان: امام جمعه موقت سبزوار گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت انتخاباتی، اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و آبروی خود را در خدمت به انقلاب بگذارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: نامزدها و طرفداران آنها باید توجه داشته باشند که اصول و اخلاق انتخاباتی نباید فدای جلب رای شود.

وی بیان کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی وعده های توخالی به مردم نداده و قول هایی ندهند که در یک دوره نمایندگی امکان عملی شدن آن وجود نداشته باشد زیرا این کار به اعتماد و امید مردم آسیب جدی وارد می کند.

وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات سبب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

خطیب جمعه سبزوار همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود: انقلاب اسلامی کاخ ظلم ۲۵۰۰ ساله سلاطین ایران را فرو ریخت.

وی گفت: امروز باید مراقب حفظ اصول انقلاب باشیم که یکی از این اصول حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دو انتخابات آینده است.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین بر بازگو کردن برکات و نعمات انقلاب تاکید و گفت: باید نعمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید بازگو شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.