کد خبر : 13361
دیدگاه‌ها برای مسئولان در برابر نهیب دشمن صلابت نشان دهند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 7:24
-

مسئولان در برابر نهیب دشمن صلابت نشان دهند

سبزواریان: امام جمعه موقت سبزوار گفت: مسئولان باید در برابر نهیب دشمن بدون هیچگونه خوفی صلابت نشان دهند و به مشکلات کسانی که در میدان جنگ پیش قدم هستند و در هنگام خطر سینه سپر می کنند رسیدگی کنند. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به

سبزواریان: امام جمعه موقت سبزوار گفت: مسئولان باید در برابر نهیب دشمن بدون هیچگونه خوفی صلابت نشان دهند و به مشکلات کسانی که در میدان جنگ پیش قدم هستند و در هنگام خطر سینه سپر می کنند رسیدگی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهوری افزود: مسئولان باید در برابر انتقاد آشفته نشوند و دقت کنند که ممکن است انتقادات به علت وجود نقائصی مطرح شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نزد مسئولان نظام یک امانت است لذا باید همه مسئولان در سراسر کشور نسبت به حفظ و نگهداری از این امانت کوشا باشند.

خطیب جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به سالروز ولادت امام هشتم(ع) گفت: امام رضا(ع) امام رئوفی است که حتی به دشمنان خود مهر می ورزید و مردم نیز باید در برابر ناملایمات احتمالی از سوی افراد در جامعه به امام خود تاسی کنند.

وی غرور علمی را هم ردیف غرور قدرت توصیف و بیان کرد: در زمان امام رضا(ع) عده ای از علما ایشان را به علت غرور علمی قبول نکردند و این امر نشان می دهد که غرور دانشمندان از غرور سیاستمداران نیز خطرناکتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.