کد خبر : 1699
دیدگاه‌ها برای اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار روز خبرنگار را تبریک گفت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 9:43
-

اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار روز خبرنگار را تبریک گفت

سبزواریان.کام: ۱۷ مرداد ماه هر سال را روز خبرنگار نامیده اند روزی که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در حین اطلاع رسانی توسط گروه طالبان در افغانستان به شهادت رسید. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می شوند که نقش مهمی در اعتماد سازی بین

roz-khabarnegar01سبزواریان.کام: ۱۷ مرداد ماه هر سال را روز خبرنگار نامیده اند روزی که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در حین اطلاع رسانی توسط گروه طالبان در افغانستان به شهادت رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می شوند که نقش مهمی در اعتماد سازی بین این دو ایفا می کند، برخورداری از اخلاق و حرفه خبرنگاری و پیگیری دقیق مسایل در برقراری آرامش جامعه تاثیرگذار است اما برای حفظ این جایگاه لازم است استقلال و بی‌طرفی خبرنگاران مورد توجه قرار بگیرد. خبرنگاران باید رویداد‌های جامعه را به شکلی بی‌طرفانه و به ‌صورت عینی و بدون تاثیر‌پذیری گزارش کنند و تحت تاثیر پیش داوری‌های نامناسب قرار نگیرند.

فردی که نام خبرنگار بر او گذاشته می‌شود، باید واجد ویژگی‌هایی باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بهره‌مندی از آموزش‌های حرفه‌یی است. یک خبرنگار باید علاوه بر اشراف به اصول حرفه‌ای، اطلاعات کافی درباره‌ی شناخت جامعه، اصول روانشناسی و جامعه‌شناسی، حقوق شهروندی و… داشته باشد، چرا که برای فعالیت در این حرفه بهره‌مندی صرف از اصول حرفه‌ی خبرنگاری کفایت نمی‌کند…

اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار، روز خبرنگار را که فرصت و نماد تجلیل از اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم است را به همراهان و همدلان عرصه خبر تبریک می گوید. گرچه این مناسبت دیرسالی است تعیین و از تلاش های دست اندرکاران رسانه ای تقدیر می شود؛ ولی در تقویم تاریخ ملت ایران ۱۷ مردادماه نقطه عطفی است که اصحاب قلم در کارزاری دشوار؛ توان، صداقت، تدین و وفاداری خود را محک خواهند کرد.

با عرض تهنیت روز خبرنگار، یاد و خاطره ی شهیدان عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی داشته آرزو می نماییم دست اندرکاران رسانه ها بویژه در شهرستان پرظرفیت و توانمند سبزوار که در سال های اخیر نقش ارزنده ای در ارائه ی خدمت بی منت از سوی دولت و همچنین در جهت توسعه همه جانبه ی استان ایفا نموده اند، مانند گذشته در انجام رسالت خطیر خویش و ارتقای سطح آگاهی فرهنگ عمومی موفق و منصور باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.