کد خبر : 7130
دیدگاه‌ها برای استقبال مسافران نوروزی از تور سبزوارگردی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فروردین 1394 - 15:52
-

استقبال مسافران نوروزی از تور سبزوارگردی

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: مسافران و زائران بارگاه منور رضوی از تور رایگان سبزوارگردی کهن شهر دیار سربداران استقبال خوبی دارند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی افزود: اجرای این برنامه فرهنگی گردشگری در قالب ستاد استقبال از بهار شهرداری توسط روابط عمومی و همکاری موزه شهر

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: مسافران و زائران بارگاه منور رضوی از تور رایگان سبزوارگردی کهن شهر دیار سربداران استقبال خوبی دارند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی افزود: اجرای این برنامه فرهنگی گردشگری در قالب ستاد استقبال از بهار شهرداری توسط روابط عمومی و همکاری موزه شهر از ابتدای نوروز ۹۴ در دستور قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود آثار تاریخی و فرهنگی بی شمار در شهر سبزوار بران شدیم تا با برگزاری رایگان تور سبزوارگردی مسافران را بیش از پیش با این آثار ارزشمند تاریخی و پیشینه سبزوار آشنا کنیم که خوشبختانه با استقبال مسافران و زائران روبرو شده است.

دارینی تصریح کرد: این تور دارای لیدر است و از مسیر پارک بهمن تا موزه شهر انتخاب شده و راهنمای تور آثار و ابنیه های تاریخی موجود در این محدوده را به مسافران معرفی و تور با رسیدن به موزه شهر و بازدید از آن به پایان می رسد.

مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار ابراز امیدواری کرد: اجرای این تور گامی موثر در معرفی و شناساندن سبزوار کهن و فرهنگ غنی آن به مسافران و گردشگران نوروزی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.