کد خبر : 2328
دیدگاه‌ها برای استقبال خوب شهروندان از نخستین جشنواره آیین و سنن شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 18:42
-

استقبال خوب شهروندان از نخستین جشنواره آیین و سنن شهر سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: با گذشت دو شب از برگزاری نخستین جشنواره آیین و سنن شهر سبزوار، شهروندان استقبال خوبی از این جشنواره داشته اند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: در این جشنواره اقوام ایرانی نیز از اقصی نقاط کشور با آداب و رسوم مختلف حضور دارند

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: با گذشت دو شب از برگزاری نخستین جشنواره آیین و سنن شهر سبزوار، شهروندان استقبال خوبی از این جشنواره داشته اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: در این جشنواره اقوام ایرانی نیز از اقصی نقاط کشور با آداب و رسوم مختلف حضور دارند و در کنار هنرمندان سبزواری به ارائه برنامه های سنتی و آیینی دیار خود می پردازند.

وی تصریح کرد: این جشنواره که به منظور حفظ فرهنگ و یادآوری رسوم گذشته سبزوار و ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی شهروندان در حال برگزاری است، با اجرای برنامه های هنری، نمایش های آیینی ازدواج سنتی، چولی چغل، اسب چوبی، بازی‌های بومی و محلی، معرفی پیشه ها و حرفه های فراموش شده، پخت غذاهای سنتی، بیان گویش ها، ضرب المثل ها و… از سبزوار و ایران سرفراز همراه است.

اختریان گفت: در این جشنواره که از روز پنجشنبه ششم ساعت ۲۰ در پارک سلامت سبزوار در حال برگزاری است، تاکنون گروه های از کردستان و گیلان به اجرای برنامه پرداخته اند.

jashnvare-ayini02 jashnvare-ayini01

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.