کد خبر : 9503
دیدگاه‌ها برای اصلاح فرهنگ ترافیکی تلاش همگان را می طلبد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 20:16
-

اصلاح فرهنگ ترافیکی تلاش همگان را می طلبد

سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: اصلاح فرهنگ ترافیکی فرایند همگانی است و تلاش همگان را می طلبد. احمد برادران در نشست شورای ترافیک سبزوار اظهار کرد: باید بیش از پیش در جهت اصلاح فرهنگ ترافیک تلاش کرد. فرماندار سبزوار گفت : وضعیت ترافیکی سبزوار در بافت مرکزی این شهر از

baradaran2سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: اصلاح فرهنگ ترافیکی فرایند همگانی است و تلاش همگان را می طلبد.

احمد برادران در نشست شورای ترافیک سبزوار اظهار کرد: باید بیش از پیش در جهت اصلاح فرهنگ ترافیک تلاش کرد.

فرماندار سبزوار گفت : وضعیت ترافیکی سبزوار در بافت مرکزی این شهر از مشکلاتی است که برای رفع این معضل نیازمند کار فرهنگی است.

برادران افزود : ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین فراگیر شدن ارائه خدمات دولت الکترونیک خود کمک بزرگی در رفع مشکلات ترافیک و حمل می شود .

وی به نصب دوربین و سامانه کنترل هوشمند شهری اشاره و گفت : در این بخش در شهر سبزوار کارهای خوبی انجام شده است .

فرماندار سبزوار همچنین افزود: به رغم محدودیت ها در حوزه ارائه خدمات و تسهیل رفت و آمد اقدامات خوبی انجام شده و نهضت آسفالت ریزی در سطح معابر عمومی و جاده های این شهرستان انجام شده است .

وی ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی در بافت مرکزی شهر را از دیگر عوامل تشدید ترافیک سبزوار دانست و گفت :بایستی نگاه علمی و عالمانه ای در حل مشکل ترافیک و حمل و نقل این شهر داشته باشیم .

وی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس ،گفت : در بحث سرویس مدارس بایستی فرهنگ حمل نقل عمومی را نهادینه کنیم .

وی کمبود پارگینگ را یکی دیگر از مشکلات حوزه حمل و نقل شهر سبزوار عنوان و افزود: احداث پارگینگ در بافت مرکزی این شهر ضروری است و شهرداری باید با خرید زمین در تحقق این هدف تلاش کند .

وی همچنین خطاب به مسوولان شهرداری سبزوار تاکید کرد: شهرداری باید در ساخت و سازها به موضوع تامین پارکینک توجه داشته و از ساخت و سازهای فاقد پروانه جلوگیری کند.

وی با اشاره به تکمیل پروژه بیمارستان حشمتیه سبزوار هم گفت : ساخت این بیمارستان مجهز افتخار بزرگی برای شهر بوده و باید مشکل پارکینگ این بیمارستان حل شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان از موقعیت جغرافیایی و استراتژیک خوبی برخوردار است و سالانه میلیون ها مسافر و زائر از مسیر این شهرستان عبور می کنند ، گفت : مسوولان بایستی نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.