کد خبر : 2915
دیدگاه‌ها برای اعلام برنامه های روز آتش نشانی و ایمنی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 18:00
-

اعلام برنامه های روز آتش نشانی و ایمنی در سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار مشروح برنامه های گرامیداشت ۷ مهر ” روز آتش نشانی و ایمنی” در سبزوار را اعلام کرد. به گزارش واحد خبر شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد گفت: صبح امروز پنجم مهرماه دکتر طالبی شهردار سبزوار از مرکز آموزشی عملیاتی ایستگاه ۲ بازدید و به

ahmadi-rad-0سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار مشروح برنامه های گرامیداشت ۷ مهر ” روز آتش نشانی و ایمنی” در سبزوار را اعلام کرد.

به گزارش واحد خبر شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد گفت: صبح امروز پنجم مهرماه دکتر طالبی شهردار سبزوار از مرکز آموزشی عملیاتی ایستگاه ۲ بازدید و به مشاهده روند تمرینات تیم عملیاتی – ورزشی سازمان که خود را برای شرکت در مسابقات عملیاتی – ورزشی کلان شهر های کشور در تهران آماده می کند، پرداخت.

وی همچنین به برنامه ایستگاه بازی و نقاشی کودک و آتش نشان که با همکاری هیات مذهبی مکتب الشهدا روز گذشته در محل پارک شهدای گمنام سبزوار برگزار شد، اشاره کرد و افزود: این سازمان این برنامه را با هدف ترویج فرهنگ عمومی ایمنی برگزار کرد که خوشبختانه با استقبال پر شور شهروندان سبزواری روبرو مواجه شد.

احمدی راد نقاشی کودکان، ا اجرای نقاشی چهره، بازی بادبادک ها، کار با گل و بازی کودکان و اهدای جوایز به آثار برگزیده را از جمله برنامه های ایستگاه بازی و نقاشی کودک و آتش نشان بیان کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار نصب سازه بادی در چهارراه آتش نشانی، ثبت نام دسته جمعی پرسنل جهت دریافت کارت اهدا عضو، رژه موتوری در روز هفتم مهرماه، افتتاح مرکز آموزشی عملیاتی، حضور جمعی از پرسنل در انتقال خون و اهدای خون، نصب بنرهای تبریک ۷ مهر، تهیه کلیپ وظایف آتش نشانی و عملکرد یک ساله و بازدید از خانه سالمندان پدر را از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت گرامیداشت ۷ مهرماه در سبزوار اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.