کد خبر : 3103
دیدگاه‌ها برای افتتاح ۲ پروژه عمرانی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 11:44
-

افتتاح ۲ پروژه عمرانی در سبزوار

سبزواریان.کام: فرمانده انتظامی سبزوار از افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح دو پروژه عمرانی در سبزوار اظهار داشت: بهره‌برداری از مجتمع اداری و پلیس خدمات قضایی در محل کلانتری ۱۲ شهرستان همزمان با هفته نیروی

eftetahسبزواریان.کام: فرمانده انتظامی سبزوار از افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح دو پروژه عمرانی در سبزوار اظهار داشت: بهره‌برداری از مجتمع اداری و پلیس خدمات قضایی در محل کلانتری ۱۲ شهرستان همزمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع در ساختمان کلانتری ۱۲ شهرستان احداث شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در هفته ناجا مورد بهره‌برداری قرار گرفت، کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده برای ارائه خدمات بهتر به پرسنل ناجا است.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: این استخر در محل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان و در زمینی به متراژ ۲ هزار متر مربع کلنگ‌زنی شد که پس از تامین اعتبارات لازم احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

آزادواری با اشاره به ارائه خدمات پلیس به مردم نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش شده تا خدمات مورد انتظار مردم توسط پلیس به راحتی ارائه و در اختیار مردم قرار گیرد.

گفتنی است، دیدار عمومی با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، اهدای خون توسط پرسنل ناجا و بازدید از مرکز جامع نگهداری سالمندان مادر از ویژه برنامه‌های نیروی انتظامی سبزوار در دومین روز از هفته ناجا بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.