کد خبر : 9888
دیدگاه‌ها برای افزایش ۱۰ تا ۱۳ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 17:04
-

افزایش ۱۰ تا ۱۳ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سبزوار

سبزواریان: معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: نرخ کرایه سرویس های مدارس سبزوار در سال تحصیلی ۹۴-‎۹۵ ، ده تا ۱۳ درصد افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی کوشکی اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید نرخ کرایه خودروهای پیکان و پراید در دو مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نسبت به سال تحصیلی

taxi-93سبزواریان: معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: نرخ کرایه سرویس های مدارس سبزوار در سال تحصیلی ۹۴-‎۹۵ ، ده تا ۱۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی کوشکی اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید نرخ کرایه خودروهای پیکان و پراید در دو مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نسبت به سال تحصیلی سال گذشته با ۱۰ درصد افزایش ۳۹ هزار تومان و در مقاطع راهنمایی و دبیرستان ۴۱ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: نرخ کرایه خودروهای سمند و پژو نیز نسبت به سال تحصیلی ۹۳ با ۱۳ درصد افزایش در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی ۴۰ هزار تومان و در مقاطع راهنمایی و دبیرستان مبلغ ۴۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کوشکی با بیان اینکه بیشترین استفاده کنندگان از سرویس مدارس دختران هستند، افزود: به همین منظور افزایش بکارگیری رانندگان خانم توسط شرکت های حمل و نقل شهری بانوان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید ۱۳ شرکت حمل و نقل درون شهری با بیش از ۸۰۰ دستگاه خودرو جهت سرویس مدارس و حمل و نقل دانش آموزان از ابتدای شهریورماه ثبت نام متقاضیان سرویس در آموزشگاه های سطح شهر سبزوار را آغاز کرده اند.

معاون سازمان تاکسیرانی سبزوار ادامه داد: تمام رانندگانی که از طریق شرکت ها برای سرویس دهی به مدارس بکارگیری می شوند می بایست شرایط لازم را کسب و نسبت به اخذ مجوز از سازمان تاکسیرانی اقدام نمایند.

او خطاب به همه رانندگان سرویس مدارس این شهرستان گفت: در راستای بالابردن ضریب ایمنی جابجایی دانش آموزان کلیه خودروهای بکارگیری شده باید دارای برگ معاینه فنی، بیمه شخص ثالث و سرنشین و مجهز به وسایل ایمنی باشند.

وی با بیان اینکه از علائم شناسایی سرویس مدارس، درج برچسب سرویس مدارس در شیشه عقب همه این خودروها می باشد، گفت: اولیای محترم حتما از خودروهای تحت پوشش شرکت حمل و نقل طرف قرارداد آموزشگاه تحصیل دانش آموزان خود استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.